Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har Sandstream blivit deporterad eller vad har jag missat?![]()
Men hur länge skall denna banning pågå?
Det kan ju inte utdömas överdrivet långa straff för lite spamning
Känns som att man kommer billigare unda ute i "irl-världen" med allsköns brott!
Kanske Svidi skulle vara åklagare och rensa gatorna från patrask!
Nåväl, hoppas att Sandis VILL komma tillbaka.
Anledningen han bannades har förklarats tidigare.
Men i korthet, den mängd rapporteringar om hur oönskat det var att han och Nyteknik konstant förstörde trådar ledde till att han och Nyteknik blev bannade från RR-forumet (kan läsa, men inte skriva). Ingen blev bannad helt från SH.
För min del så tycker jag det varit lugnt o skönt och det snack som varit har inte spårat ut till samma grad som tidigare. Så jag är rätt nöjd.
Dock kunde han ju faktiskt ibland komma med bra inlägg och bra trådar. Men det var under en period alldeles för mycket gnabb som ledde till portningen från RR-forumet.
Ja, tidigare fick Sandstream bara en massa varningar, om och om igen. Till slut fick han banning då han inte ville lyssna eller ta åt sig av av varken moderatorer, min åsikt eller andras. Han ville inte ändra sig. Så nog får vara nog liksom. Jag gick på majoritetens önskemål. Och självklart är ju inte en sådan banning för evigt och tanken var bara 1-2 månader tills dess att saker o ting lugnat ner sig. Rättså standard vill jag säga.åter igen är det "skillnad" på folk å folk på SH en del får soft bans medan andra får betydligt tyngre straff...
efterfrågar lite mer balancerde bans..
Eftersom jag inte delar Swedies uppfattning om vad som ska censureras har jag därför valt att inte längre skriva på SH.
Jag gillar inte censur i privata meddelanden.Äh - det där låter bara som att ni båda är griniga 5-åringar. Svidi kan säkert lära sig saker av detta liksom du. Sitt alltså inte och sura, utan visa ditt solskenshumör och kom igen.
Jag gillar inte censur i privata meddelanden.
Mitt humör är på topp![]()
Jag kan också sakna sandis men stundtals gick det ju inflation i käbbel mellan sandis och Nyteknik vilket åtminstone jag tycker var tröttsamt i längden. Jag bad dem vid några tillfällen ignorera varandra eftersom det inte tillfärde något till forumet.Jag saknar Sandstream !!
Formuleringen att Racingforumet har blivit lugnt och skönt är väl bara för de som är moderatorer och någon gnällspik. Jag tycker att racingforumet mer eller mindre har dött sen han försvann och det finns ingen som matar fram matnyttig information så som Sandstream var så duktigt på..![]()
Det låter väl rimligt?Det är inte så att denna episod inträffade samtidigt som censuren av mistag (har vi fått förklarat för oss) gick hårt ått alla inlägg på forumet? Och att det bara var en tillfällighet..
Inget misstag vad gäller censuren för sandstreams sajt. Men denna censur-funktion är så att säga "global" och den censurerar automatiskt alla inlägg, vare sig publika eller PM. Jag personligen har inte gått in i några PM och ändrat om något. Censuren för URL'en blev i samband med ett annat ärende för att minska effekten.Det är inte så att denna episod inträffade samtidigt som censuren av mistag (har vi fått förklarat för oss) gick hårt ått alla inlägg på forumet? Och att det bara var en tillfällighet..
Vi alla saknar Sandstreams BRA inlägg... det är nog ingen oense om alls över huvud taget. Det är bara alla andra inlägg...!Jag saknar Sandstream !!
Formuleringen att Racingforumet har blivit lugnt och skönt är väl bara för de som är moderatorer och någon gnällspik. Jag tycker att racingforumet mer eller mindre har dött sen han försvann och det finns ingen som matar fram matnyttig information så som Sandstream var så duktigt på..![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |