Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Handikappade av olika slag, nazism, judar, muslimer, invandrare, pedofiler, incest, andras barn/partners/föräldrar/syskon.
Haha du kanske borde börja jobba hos oss, min kära kollegan fick en bild på hitler med text som lyder "mein held mein vorbild deuschland uber alles." som överraskning till måndag morgon.
Tur för oss att vi sitter avskärmade dock tror inte alla hade uppskattat det![]()
Haha du kanske borde börja jobba hos oss, min kära kollegan fick en bild på hitler med text som lyder "mein held mein vorbild deuschland uber alles." som överraskning till måndag morgon.
Tur för oss att vi sitter avskärmade dock tror inte alla hade uppskattat det![]()
Här har vi exempel på två bilder som jag tycker är lajbans. Knappast vad folk anser är okej.
samma tema som honkie.
Jag förstår inte skämtet. Kan du förklara?Köra bil på fyllan. Licens att få köra med 0,5, 1,0, 1,5, 2,0 o.s.v. promille efter att i körprov ha bevisat att man kan.
Dra den på midsommarafton, garanterar att även de värsta fylltrattarna indignerat käftar emot. Att många av dem den dagen på andra sätt svinar och beter sig som idioter har de däremot inga synpunkter på.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |