Saker man inte får skämta om.

Att fråga om man får skämta om vad som helst är som att fråga om man får lägga en äggfis var som helst.

Svaret är: Ja. Varför inte? Det är ju inte jag som blir lidande :)

Jag får ofta höra att jag är okänslig/dum/elak etc på grund av min humor.
Bushido kan intyga att den tenderar gå över styr.
Allt går att skämta om, men man bör tänka på NÄR man gör det.

Josef Fritzl skämt är hysteriskt roliga efter 3 dagar på Sweden Rock t.ex
Hemskt? Ja.
Roligt? Jepp!

Saker som folk generellt verkar anse vara olämpligt att skämta om är väll;

Handikappade av olika slag, nazism, judar, muslimer, invandrare, pedofiler, incest, andras barn/partners/föräldrar/syskon.

Min humor kan väll lättast beskrivas med att om jag ser en epileptiker få ett anfall i badkaret så är jag inte långsam att slänga i min smutstvätt.

Nu blev säkert någon sjukt kränkt bara för det...

Handikappade av olika slag, nazism, judar, muslimer, invandrare, pedofiler, incest, andras barn/partners/föräldrar/syskon.

Haha du kanske borde börja jobba hos oss, min kära kollegan fick en bild på hitler med text som lyder "mein held mein vorbild deuschland uber alles." som överraskning till måndag morgon.

Tur för oss att vi sitter avskärmade dock tror inte alla hade uppskattat det :D

Haha du kanske borde börja jobba hos oss, min kära kollegan fick en bild på hitler med text som lyder "mein held mein vorbild deuschland uber alles." som överraskning till måndag morgon.

Hahahaha, jag kan börja i morgon! Behöver fan ett jobb:huvet

rbkebzjh.jpg

Jag tycker helt klart att det är ok att skämta om precis vad som helst. Men skämtet blir ju genast mindre kul om någon som hör det tar mkt illa upp..

Min egen gräns går nog vid att driva med utvecklingsstörda och handikappade. Jag har inget emot att andra gör det, men jag skulle aldrig göra det själv.

Ang. WW2 så tycker jag att det borde vara ganska rejält fritt fram. Det är ju för fan 60år sedan! Get over it :D

Eva Braun videon + denna är ju de absolut bästa :Bugar

http://www.youtube.com/watch?v=CMsaMGWPfHo

Här har vi exempel på två bilder som jag tycker är lajbans. Knappast vad folk anser är okej.

Bifogat

• batblackdiff.jpg
    batblackdiff.jpg
    46.8 KB · Visningar: 301
  • jokerpills.jpg
    jokerpills.jpg
    93.8 KB · Visningar: 300
Last edited:
Man får aldrig skämta om ...

...."min mamma", :mad:
eller om hur ev tjock ens partner är....:gnissla.

Knack knack!
Vem där?

Inte Engla och Bobby iallafall

EDIT: Ett two-in-one skämt

Hur vet man att det inte va en utlänning som mördade Engla?
Han lämnade kvar cykeln.

Köra bil på fyllan. Licens att få köra med 0,5, 1,0, 1,5, 2,0 o.s.v. promille efter att i körprov ha bevisat att man kan.

Dra den på midsommarafton, garanterar att även de värsta fylltrattarna indignerat käftar emot. Att många av dem den dagen på andra sätt svinar och beter sig som idioter har de däremot inga synpunkter på.

Köra bil på fyllan. Licens att få köra med 0,5, 1,0, 1,5, 2,0 o.s.v. promille efter att i körprov ha bevisat att man kan.

Dra den på midsommarafton, garanterar att även de värsta fylltrattarna indignerat käftar emot. Att många av dem den dagen på andra sätt svinar och beter sig som idioter har de däremot inga synpunkter på.
Jag förstår inte skämtet. Kan du förklara?:va

Back