Sabotage?

Åh, fan.

Läste själv 8p anuskunskap på Folkhögskolan, men det var mest skitprat.

När jag gick på KTH vart jag så glad när jag såg att vi skulle läsa en kurs som hette Anal funk.

Men det visade sig inte inte alls vara bögdisco.:mad: Det var matte igen... en kurs om analytiska funktioner :gråta

Last edited:
Angående eder diskussion....

LOL!!!1111ettettett

Det var allt.

Tack för mig!

När jag gick på KTH vart jag så glad när jag såg att vi skulle läsa en kurs som hette Anal funk.

Men det visade sig inte inte alls vara bögdisco.:mad: Det var matte igen... en kurs om analytiska funktioner :gråta

Såja.. Det kommer säkert fler bruna tåg. :tummenupp

Apropå KTH.
Vad är det med dem, nuvarande eller fd, varför beter sig alla som om de vore fullständigt efterblivna?
Jag är på 7 Eleven där varenda dag i princip och jag hatar KTH-människor i mått som inte ens är mätbara längre.
Studenter över huvud taget är vidriga, håller på med mynt och skit och räknar växel och köper liten kaffe när det finns stor latte och så jävla äckligt snåla värdelösa, dåligt klädda äckelmänniskor med ryggsäckar, alternativ musiksmak, jävla dåligt klippta (om alls), glasögon, festivalarmband, gratistidning under armen (gärna två) och liksom så jävla i vägen bara. Försvinn för fan, här kommer en skattebetalre känner man för att säga och brotta ner en kommunist med matematik som enda vän.

Såja.. Det kommer säkert fler bruna tåg. :tummenupp

Jag gick förvisso Farkost men inte järnvägsinriktningen utan Skeppsteknik.
Jag tog dock examen för många år sedan, så den nervpirrande kollektiva fascinationen inför en ny kurs var det tyvärr länge sedan jag kände.
Men det var onekligen ett tillstånd att tillvarata: En kort period av perfekt mylla för oss understimulerade att låta våra fantasier gro i. :D

Jag som trodde att KTH var samma sak som PTH. Vad fel man kan ha :näsblod

Du menar de krypterade beställningarna som viskas på byggarbetsplatser om fredagarna?
BTB, KTH, PTH. "Bud till bolaget", "Kul till helgen", "piller till helgen" osv?

Apropå KTH.
Vad är det med dem, nuvarande eller fd, varför beter sig alla som om de vore fullständigt efterblivna?
Jag är på 7 Eleven där varenda dag i princip och jag hatar KTH-människor i mått som inte ens är mätbara längre.
Studenter över huvud taget är vidriga, håller på med mynt och skit och räknar växel och köper liten kaffe när det finns stor latte och så jävla äckligt snåla värdelösa, dåligt klädda äckelmänniskor med ryggsäckar, alternativ musiksmak, jävla dåligt klippta (om alls), glasögon, festivalarmband, gratistidning under armen (gärna två) och liksom så jävla i vägen bara. Försvinn för fan, här kommer en skattebetalre känner man för att säga och brotta ner en kommunist med matematik som enda vän.

Det där är en västanfläkt Markus. Åk ut till Universitetet så ska du få se på fan, där läser inte bara humanister utan även blivande jurister och annat tveksamt folk.

Sedan är det ju inte otänkbart att det bara är det samhälleliga bottenskrapet som möts på 7 Eleven. Vare sig de kommer från KTH eller är helt oakademiska :tungan

Last edited:
haha... måste bara delge en information jag kommit över för några år sedan... just den 7-eleven är by far Sveriges 7-eleven med högst omsättning... nummer två kommer inte ens i närheten.

haha... måste bara delge en information jag kommit över för några år sedan... just den 7-eleven är by far Sveriges 7-eleven med högst omsättning... nummer två kommer inte ens i närheten.

Inte så konstigt..

Går väl inte att ha samma omsättning på nummer två och fortfarande kunna gå? :confused:

nja, nu kan ju runner up ligga ganska tätt inpå eller i alla fall vara i närheten av samma siffror... men denna är tydligen i en helt annan klass jämfört med resten av deras "affärer/restauranger".

Swoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosch

nja, nu kan ju runner up ligga ganska tätt inpå eller i alla fall vara i närheten av samma siffror... men denna är tydligen i en helt annan klass jämfört med resten av deras "affärer/restauranger".

När jag gick på KTH för 13 år sedan var det en gammal hojkompis som hade den butiken. Han bekräftade att den butiken var riksetta bland de 7/11 som fanns i landet då. Den ligger ju minst sagt taktiskt.

Jo tack, SU var jag på i våras och lunchade md en kompis som går där. Alltså, du har så jävla rätt. Fy fan vad vidrigt det var. De stod till och med och delade ut kondomer, på studietid. Det är så sjukt att det inte är sant, här betalar man in skatt så folk ska få gå på italiensk drejn9ng och knulla i båstoaletter. :dummer

:d

Apropå KTH.

härligt garv mqan fick där ;)

He he jag trodde först att han hade någon form av självrespekt som inte svarade men så var det visst inte. :)

Men du har rätt, du har verkligen sågat mig vid knäna. Gäsp.

/Fredde

bra att du erkänner ;) ett steg närmare en självbekännelse lille vän !
Sjäklvrespekt är INTE att hålla käften..utan att fortsätta mala på det man finner är korrekt. Men du tänker juh lite annorlunda..det har vi juh sett !
men d e bra..lite hjärngympa lär du behöva för dina 'studier'.
:yoparty and fuck off ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...