Wee.. Internetbråk på sandlådenivå mellan pseudointellektuella.
Någon som har popcorn?
Snart kommer någon med en master i japansk dans.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wee.. Internetbråk på sandlådenivå mellan pseudointellektuella.
Någon som har popcorn?
Ha.
"Origami.. Det är väl en krydda?"
well im back baby !
Nej det är månggifte.
Lärde mig det när jag tog 10p genuskunskap.
Åh, fan.
Läste själv 8p anuskunskap på Folkhögskolan, men det var mest skitprat.
När jag gick på KTH vart jag så glad när jag såg att vi skulle läsa en kurs som hette Anal funk.
Men det visade sig inte inte alls vara bögdisco.Det var matte igen... en kurs om analytiska funktioner
![]()
Såja.. Det kommer säkert fler bruna tåg.![]()
Jag som trodde att KTH var samma sak som PTH. Vad fel man kan ha![]()
Apropå KTH.
Vad är det med dem, nuvarande eller fd, varför beter sig alla som om de vore fullständigt efterblivna?
Jag är på 7 Eleven där varenda dag i princip och jag hatar KTH-människor i mått som inte ens är mätbara längre.
Studenter över huvud taget är vidriga, håller på med mynt och skit och räknar växel och köper liten kaffe när det finns stor latte och så jävla äckligt snåla värdelösa, dåligt klädda äckelmänniskor med ryggsäckar, alternativ musiksmak, jävla dåligt klippta (om alls), glasögon, festivalarmband, gratistidning under armen (gärna två) och liksom så jävla i vägen bara. Försvinn för fan, här kommer en skattebetalre känner man för att säga och brotta ner en kommunist med matematik som enda vän.
haha... måste bara delge en information jag kommit över för några år sedan... just den 7-eleven är by far Sveriges 7-eleven med högst omsättning... nummer två kommer inte ens i närheten.
nja, nu kan ju runner up ligga ganska tätt inpå eller i alla fall vara i närheten av samma siffror... men denna är tydligen i en helt annan klass jämfört med resten av deras "affärer/restauranger".
Apropå KTH.
Vad är det med dem, nuvarande eller fd, varför beter sig alla som om de vore fullständigt efterblivna?
Jag är på 7 Eleven där varenda dag i princip och jag hatar KTH-människor i mått som inte ens är mätbara längre.
Studenter över huvud taget är vidriga, håller på med mynt och skit och räknar växel och köper liten kaffe när det finns stor latte och så jävla äckligt snåla värdelösa, dåligt klädda äckelmänniskor med ryggsäckar, alternativ musiksmak, jävla dåligt klippta (om alls), glasögon, festivalarmband, gratistidning under armen (gärna två) och liksom så jävla i vägen bara. Försvinn för fan, här kommer en skattebetalre känner man för att säga och brotta ner en kommunist med matematik som enda vän.
He he jag trodde först att han hade någon form av självrespekt som inte svarade men så var det visst inte.
Men du har rätt, du har verkligen sågat mig vid knäna. Gäsp.
/Fredde
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT