Sabotage?

jag är svensk men inte faaen går jag omkring och kallar mig för rasist eller tycker det heller för den delen.

När omvärlden har den synen på en som svensk så kan jag direkt säga att jag är svensk och rasist, så behöver de inte försöka trycka det på en senare.

hörrö farbror melker

jo men det är inte så mycket att diskutera, reagerade bara på diskussionen i början av tråden, kanske vi gjort andra en tjänst då någon kanske funderar över att man kanske inte ska för kalla folk för rasist för lätt. :)

Last edited:
När omvärlden har den synen på en som svensk så kan jag direkt säga att jag är svensk och rasist, så behöver de inte försöka trycka det på en senare.

jo men det är inte så mycket att diskutera, reagerade bara på diskussionen i början av tråden, kanske vi gjort andra en tjänst då någon kanske funderar över att man kanske inte ska för kalla folk för rasist för lätt. :)

perfekt! och där avslutar vi just den diskussionen!

och jag lånar den här tråden och ställer frågan:

hur påverkas mjäll av för mycket eller bara mycket, hjälmbärande?

och KGK, du får äran att först svara på den frågan :D

Kanske med standard uttrycket "du är väl inte rasist?", ingen nationalsång på skolavslutningarna osv., någonstans på vägen verkar man som svensk ha blivit automatiskt rasist.

Du är alltså så insnöad att du tror att det är ett lokalt fenomen?

...och i dessa illuminerade nationella debatter är det nästan alltid en göteborgare och en stockholmare som kivas med varann, alternativt ngn från glesbygden mot en stadsbo :D
Där kan du banne mig ha rätt.:tummenupp

Det finns nog något slags djupt rotat xenofobiskt beteendemönster som kan
förklara denna intressanta empririska iaktagelse....någon som vet? :D

Du menar de krypterade beställningarna som viskas på byggarbetsplatser om fredagarna?
BTB, KTH, PTH. "Bud till bolaget", "Kul till helgen", "piller till helgen" osv?

PTH = Penis till höger således är KTH = K*ken till höger.

Skäms på dig som inte kan detta.....eller driver du med en trött gammal bagare :D

Är hon riktigt ful hinner man väl inte välja..?

Menar det..

Varför inte spy rakt fram för alla, så diskriminerar man inte mot varken fula eller snygga kvinns?

Menar det..

Varför inte spy rakt fram för alla, så diskriminerar man inte mot varken fula eller snygga kvinns?

för att snygga kvinns vill man inte spy på, de vill man bara gosa med och att gosa med kräkslukt i bakgrunden känns sådär halvporrigt :gnissla

hörrö farbror melker, låt oss göra varandra en tjänst och framförallt de andra på sh, det här ska inte bli en 'rasist-tråd' för snart händer det att någon (jag) trycker på en knapp som går direkt till swedie och in i hanses öra och stänger tråden, som har enormt stor potential till att bli apkul. och det ska vi inte sabba. humorn har försvunnit från det här landet (sitter faktiskt i prag för tillfället så jag menar ju egentligen sverige) ochvår viktigaste uppgift är att hitta den igen.

du kan däremot pm'a om sånt vi diskuterat senaste 22 minuterna. på riktigt.

Sluuta babba ni 2 - jag vill prata om seven eleven :pannkyss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...