..och du anser dig själv vara vuxen ?
Ja och här är några fakta i fallet.
1. Jag behöver inte påstå att jag "sänker" eller "snackar ner" någon för att verka ball. Du har verkligen noll koll. Ta etniska paradoxen till exempel, den bygger på att problemen med utanförskap inte inte kan lösas för att definitionen av problemet bygger på "vi och dem"-termer eftersom man då med försök av upplösning av "vi och dem" fastslår att det finns ett "vi och dem" - det är en paradox, jag tror iof inte att du vet vad en paradox är.
Jag har endel kunskap inom kogntionspsykologi/kognvetenskap och språkvetenskap och pluggar just nu om hur kommunikationen via talspråk fungerar mellan medvetande, verklighetsuppfattning, tankar och känslor. Så jag tror jag har en smula mer kunskap om problemlösning och problem med problemlösning än vad du har. Eller vad har du för kunskap på området? Jaha ingen... spännande...
Men eftersom du inte har någon som helt koll så snackar du om att jag menar att "min etnicitet ska vara överlägsen din", vilket du helt tagit ur luften. Du har ingen koll - återigen.
2. Du kan inte hitta ett enda faktafel i mina inlägg, tvärt om kan jag med lätthet punktera dina inlägg, vilket jag visade i ett av fallen. Du har ingen koll - återigen.
3. Jag sa klart och tydligt att jag inte vill prata med dej för att det bara är slöseri med tid, sånna som dej är kul att snacka ner i skorna i korvkön på fyllan.
4. Det bästa av allt är att du bara fastslår folks fördommar om integrationsproblemen ännu mer,
du är ett uppenbart integrationsproblem! Du har uppenbarligen svårt att integeras. Sånna som dej är den bästa reklamen partier som Sverigedemokraterna kan ha och det roar mig väldigt mycket - det är det härliga sätt du gör bort dej som driver mig att svara. Kanske elakt, men ganska roande.
5. Som du kan läsa 5 gånger har jag bett att inte behöva diskutera med dej. Jag gav dej ett tips att läsa på BRÅ, för att du inte har någon koll - det var allt. Läs gärna på BRÅ och återkom efter det om du har några synpunkter.
6. Även på motorcyklar är du en nolla, detta är ett motorcykelforum så varför hålla på med politiskt snick-snack som bara är irriterande? Varför inte vara lite ödmjuk och läsa och lära om motorcyklar istället? Har du tänkt på att din dryga attityd kanske gör att du inte får hjälp nästa gång du har problem med din jättetuffa motorcykel?
7. Jag är ganska human av mig, inte facist.
8. Kan vi vara klara med varandra nu eller ska vi göra någon online IQ-test tillsammans?
Ha nu en trevlig dag och försök inte hävda dej mer.
/Fredde
EDIT: Orkar inte korrläsa