Sabotage?

Bristen av ord beskriver din intelligens vännen ;)
Sänkt var du, när du öppnade munnen för första gången.
Mattias har iaf argument för det han tycker och säger...medan din bitterhet för att lillasyrran pippar abdullah lyster genom ;)

"Bristen av ord beskriver din intelligens vännen"
Ord och intelligens har inte med varandra att göra. rena intelligenstester är helt språkoberoende, det vet alla.

"Sänkt var du, när du öppnade munnen för första gången."
Med ett så gravt meningsbyggnadsfel är det svårt att förså vad du menar.

"Mattias har iaf argument för det han tycker och säger"
Just argument är väl något som saknas i Mattias inlägg.

"medan din bitterhet för att lillasyrran pippar abdullah lyster genom"
Min lillasyrras kille heter Markus.

Att samtala med dej är lika givande som att gå fram till godtyckling knarkare och försöka få honom att sluta knarka.

Tysthet är det bästa botemedlet mot dumhet.

Viola....kändisen eller :va :D

sista gången jag hörde någon med den inriktningen på självkänsla var 1939.
snacka om omvänd rasism:D :D

Kom igen nu gräv ordetlischa schussengrafer och schusse pa varandra ordentlisch, snelll bittte

sist du hörde det var 1939???..dude ur ooold :arsele hehehe

nah inte omvänd rasism..ifrågasatte herrens paradox..vilket jag hade FULLT rätt om då det gällde hans tro i överlägsenhet av den egena etniciteten....
dessutom så krävas det väl att jag är invandrad ...eller ?

"Bristen av ord beskriver din intelligens vännen"
Ord och intelligens har inte med varandra att göra. rena intelligenstester är helt språkoberoende, det vet alla.

"Sänkt var du, när du öppnade munnen för första gången."
Med ett så gravt meningsbyggnadsfel är det svårt att förså vad du menar.

"Mattias har iaf argument för det han tycker och säger"
Just argument är väl något som saknas i Mattias inlägg.

"medan din bitterhet för att lillasyrran pippar abdullah lyster genom"
Min lillasyrras kille heter Markus.

Att samtala med dej är lika givande som att gå fram till godtyckling knarkare och försöka få honom att sluta knarka.

Tysthet är det bästa botemedlet mot dumhet.

som du märker så är jag inte särskilt tyst :wiggle

Du tycker som du tycker för att jag kapar dig vid knäna...återigen....
meningsbyggnadsfel ? verkar som att du behöver kurs i svenska ;)

Du är like djup som en pöl i söndagssolsken min lilla vän...och jag hoppas innerligt att du drabbas av dina egna fördomar inom snar framtid ;)

Att du har målat upp dig själv som fascist och invadrarfientlig är något som du själv har bidragit till hela vägen !

seså..tillbaka till BRÅs hemsida med dig ;)

Eeh... Var inte det här en tråd om ett eventuellt sabotage på en motorcykel? :va
Nä jag måste ha gått fel...

Det här är fan det mest skruvade forumet på intranätet.
Finns det någon tråd som inte spårar ur?
Men men, har man inget att göra på jobbet så är det ju underhållning

..och du anser dig själv vara vuxen ?:D :D

Ja och här är några fakta i fallet.

1. Jag behöver inte påstå att jag "sänker" eller "snackar ner" någon för att verka ball. Du har verkligen noll koll. Ta etniska paradoxen till exempel, den bygger på att problemen med utanförskap inte inte kan lösas för att definitionen av problemet bygger på "vi och dem"-termer eftersom man då med försök av upplösning av "vi och dem" fastslår att det finns ett "vi och dem" - det är en paradox, jag tror iof inte att du vet vad en paradox är.

Jag har endel kunskap inom kogntionspsykologi/kognvetenskap och språkvetenskap och pluggar just nu om hur kommunikationen via talspråk fungerar mellan medvetande, verklighetsuppfattning, tankar och känslor. Så jag tror jag har en smula mer kunskap om problemlösning och problem med problemlösning än vad du har. Eller vad har du för kunskap på området? Jaha ingen... spännande...

Men eftersom du inte har någon som helt koll så snackar du om att jag menar att "min etnicitet ska vara överlägsen din", vilket du helt tagit ur luften. Du har ingen koll - återigen.

2. Du kan inte hitta ett enda faktafel i mina inlägg, tvärt om kan jag med lätthet punktera dina inlägg, vilket jag visade i ett av fallen. Du har ingen koll - återigen.

3. Jag sa klart och tydligt att jag inte vill prata med dej för att det bara är slöseri med tid, sånna som dej är kul att snacka ner i skorna i korvkön på fyllan.

4. Det bästa av allt är att du bara fastslår folks fördommar om integrationsproblemen ännu mer, du är ett uppenbart integrationsproblem! Du har uppenbarligen svårt att integeras. Sånna som dej är den bästa reklamen partier som Sverigedemokraterna kan ha och det roar mig väldigt mycket - det är det härliga sätt du gör bort dej som driver mig att svara. Kanske elakt, men ganska roande.

5. Som du kan läsa 5 gånger har jag bett att inte behöva diskutera med dej. Jag gav dej ett tips att läsa på BRÅ, för att du inte har någon koll - det var allt. Läs gärna på BRÅ och återkom efter det om du har några synpunkter.

6. Även på motorcyklar är du en nolla, detta är ett motorcykelforum så varför hålla på med politiskt snick-snack som bara är irriterande? Varför inte vara lite ödmjuk och läsa och lära om motorcyklar istället? Har du tänkt på att din dryga attityd kanske gör att du inte får hjälp nästa gång du har problem med din jättetuffa motorcykel?

7. Jag är ganska human av mig, inte facist.

8. Kan vi vara klara med varandra nu eller ska vi göra någon online IQ-test tillsammans?

Ha nu en trevlig dag och försök inte hävda dej mer.

/Fredde

EDIT: Orkar inte korrläsa

Last edited:
jaha............nu kanske vi kan återgå till tråden igen då för det där MÅSTE ju bara vart en "punkt" för den diskussionen :D :tummenupp
Om inte annat så låt den vara det eller skapa en egen tråd, ok :tummenupp

Frenetisk orddiarré.....

/Fredde

EDIT: Orkar inte korrläsa

Här e man tillbax från semestern och få ur ugly ass face igen !....well im back baby !
Anledningen till att du punktar upp dina resonemang berätta hur vilsen du känner dig i denna diskution.

du är såååååååååå ambivalent i det du säger...du snackar om ödmjukhet...och påstår att du har studerat kognitiv beteende..detta bevisar ännu en gång att universitetstuderade nödvändigtvis inte behöver förstå mer utav omvärlden än vilken annan person.
Ifall du nu är så påläst inom området...hur kommer det sig att du inte förstår att handlingar OFTA har en bakomliggande orsak. Det är juh i princip det som kognitivt tänkande och filosofi går ut på...men ja...du kopplar inte riktigt som sagt.
Snacka om att du hamnade i fel diskution och nämner fel saker för fel person ;)
det är just detta jag talar om när jag säger att du är kapad vid knäna...du har inget att sätta emot..och när du försöker lägga fram fakta blir det så motsägelsefullt att du bara måste avsluta det in i det tomma intet.

du kan dra upp att du har pluggat psykologi på en nivå där ens undermedvetna blir analyserad...men all den TEORI som du pluggar går inte att jämföra att JOBBA med dessa människor på riktigt.

Har du någonsin tittat en mor i hennes ögon och berättat att deras son är en pundare ?
Har du någonsin haft ett givande samtal och sett en ödmjuk sida av samma person som du VET, dagen innan har utfört diverse kriminella handlingar ?
nää..precis! Påminner om hur tomothy leary förklarade sin syn på människan psyke.

Det är definitivt inte taget ur luften att du har en nervärderande syn på människor..det genomlyser allt du skriver lilla vän.
Det är en JÄVLA massa antaganden i ditt inlägg...bla att jag skulle vara invandrare...
är det för att jag har bollar nog att säga emot smygisar som dig eller vad ? sluta måla in dig i små utrymmen...blir lättare vettu ;)

jag slår vad om att 90% av alla på denna sida håller med dina smygtankar. Annars hade man väl sagt något ?

Har aldrig påstått att jag e bra på hojar...att du försöker peka ut detta ÄR ett faktum att du känner dig utpekad och kritiserad..därav att du måste belysa upp vissa detaljer med min personlighet som inte har något med saken att göra.
och nästa gång du inte vill hamna i diskutabel situation så föreslår jag att du håller munnen om fakta som du TROR besitter !
Att du sedan påstår att du är utbildad i ämnet är bara banalt, förlöjligar dig ytterligare ;)

Wee.. Internetbråk på sandlådenivå mellan pseudointellektuella.

Någon som har popcorn?

Wee.. Internetbråk på sandlådenivå mellan pseudointellektuella.

Någon som har popcorn?

...och i dessa illuminerade nationella debatter är det nästan alltid en göteborgare och en stockholmare som kivas med varann, alternativt ngn från glesbygden mot en stadsbo :D

Den eviga tvekampen mellan teori och praktik..

Skribent 1: "Enligt alla gängse teorier skall pungen rakas mothårs."
Skribent 2: "Hörrö, jag har rakat pungen i flera dagar, och har rakat andras pungar i flera år, och jag säger att pungen ska rakas medhårs!"
Crashrider: "minn pung behöver ja inte raka, ja kör så fort attt håren flyger av! min giXXXXXXXXXXer gör 730 km/h på 1an å de räcker lätt till mina fjun!!1"

Last edited:

Skribent 2: "Hörrö, jag har rakat pungen i flera dagar, och har rakat andras pungar i flera år, och jag säger att pungen ska rakas medhårs!"
Crashrider: "minn pung behöver ja inte raka, ja kör så fort attt håren flyger av! min giXXXXXXXXXXer gör 730 km/h på 1an å de räcker lätt till mina fjun!!1"

Bäst denna vecka! :tummenupp

Pucktvåa men ändå:D :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...