Till och börja med vill jag tacka dig för att du tog dig tid att ge mig ett svar värdig att läsa genom. Vill inte att du ska tro att jag tar dig för invandrarfientlig. Men ting, känsliga som detta, kan vara väldigt sårande i form av att man med sina uttal drar alla över en kant..det gäller din bästa vän juggen, rumänen och italienarn oxå.
Jag har så svårt att förstå att man kan blanda ihop ursprung med personlighet....
Kan de som snor grejer o pajar schitt bara kallas för idioter ? idioter har man inom alla kulturer och de är utspridda över hela världen.
Vet inte om du är medveten, att det finns invandrare som oxå blir drabbade av sådana brott.....ska de skylla på 'gammelsvenskar/exportsvenskar' då eller ?
Jag har mött på det attityden innan...att alla med invandrarbakrund som man känner e OK...men alla andra e avskum.
Jag ger mig gärna på ett försök att förändra den attityden om du är villig att tillmötesgå och filosofera till den grad så att det börjar lysa om hjärnbarken...
Kul att du har tillräkligt stora bollar för att säga vad du tycker..uppskattas!
Tycker d finns alldeles för lite ödmjukhet i denna värld..och det blir inte bättre med en fientlig attityd. Nu tror du att jag bara menar dig men jag har läst sååå många inlägg där fientligheten har lyst genom själva ämnet som diskuterats...råkar bli du som tog smällen för det
Dessutom...vad vet du om mig ? jag råkar kanske vara den schysstaste snubbe som du någonsin mött...men men...du komemr juh inte att sakna något som du inte känner till...men med en kass inställning så kommer du aldrig att få veta va du går miste om heller isåfall.....surt sa räven
MVH