Sabotage?

<bortklippt>
Dessutom...vad vet du om mig ? jag råkar kanske vara den schysstaste snubbe som du någonsin mött...men men...du komemr juh inte att sakna något som du inte känner till...men med en kass inställning så kommer du aldrig att få veta va du går miste om heller isåfall.....surt sa räven :D
MVH

MEN HÅLL KÄFT! Jävla göteborgare! :mad:

Till och börja med vill jag tacka dig för att du tog dig tid att ge mig ett svar värdig att läsa genom. Vill inte att du ska tro att jag tar dig för invandrarfientlig. Men ting, känsliga som detta, kan vara väldigt sårande i form av att man med sina uttal drar alla över en kant..det gäller din bästa vän juggen, rumänen och italienarn oxå.
Jag har så svårt att förstå att man kan blanda ihop ursprung med personlighet....
Kan de som snor grejer o pajar schitt bara kallas för idioter ? idioter har man inom alla kulturer och de är utspridda över hela världen.
Vet inte om du är medveten, att det finns invandrare som oxå blir drabbade av sådana brott.....ska de skylla på 'gammelsvenskar/exportsvenskar' då eller ?

Jag har mött på det attityden innan...att alla med invandrarbakrund som man känner e OK...men alla andra e avskum.
Jag ger mig gärna på ett försök att förändra den attityden om du är villig att tillmötesgå och filosofera till den grad så att det börjar lysa om hjärnbarken...
Kul att du har tillräkligt stora bollar för att säga vad du tycker..uppskattas!:yoparty
Tycker d finns alldeles för lite ödmjukhet i denna värld..och det blir inte bättre med en fientlig attityd. Nu tror du att jag bara menar dig men jag har läst sååå många inlägg där fientligheten har lyst genom själva ämnet som diskuterats...råkar bli du som tog smällen för det ;)

Dessutom...vad vet du om mig ? jag råkar kanske vara den schysstaste snubbe som du någonsin mött...men men...du komemr juh inte att sakna något som du inte känner till...men med en kass inställning så kommer du aldrig att få veta va du går miste om heller isåfall.....surt sa räven :D
MVH

love 'n hate på sporthoj...

Kan det vara kärringen på Bogan som var med i inslaget från TV4 som helt enkelt ledsnat och dragit på sig ett rött band runt pannan och tagit fram sin Survival Knife II (tm)?

Kan det inte vara så att folk uppfattar din hoj som någon slags loppis. "Ta vad du behöver å lämna pengarna under cutsen"? Sen kanske dom bara missat det där med pengarna... :va

Till och börja med vill jag tacka dig för att du tog dig tid att ge mig ett svar värdig att läsa genom. Vill inte att du ska tro att jag tar dig för invandrarfientlig. Men ting, känsliga som detta, kan vara väldigt sårande i form av att man med sina uttal drar alla över en kant..det gäller din bästa vän juggen, rumänen och italienarn oxå.
Jag har så svårt att förstå att man kan blanda ihop ursprung med personlighet....
Kan de som snor grejer o pajar schitt bara kallas för idioter ? idioter har man inom alla kulturer och de är utspridda över hela världen.
Vet inte om du är medveten, att det finns invandrare som oxå blir drabbade av sådana brott.....ska de skylla på 'gammelsvenskar/exportsvenskar' då eller ?

Jag har mött på det attityden innan...att alla med invandrarbakrund som man känner e OK...men alla andra e avskum.
Jag ger mig gärna på ett försök att förändra den attityden om du är villig att tillmötesgå och filosofera till den grad så att det börjar lysa om hjärnbarken...
Kul att du har tillräkligt stora bollar för att säga vad du tycker..uppskattas!:yoparty
Tycker d finns alldeles för lite ödmjukhet i denna värld..och det blir inte bättre med en fientlig attityd. Nu tror du att jag bara menar dig men jag har läst sååå många inlägg där fientligheten har lyst genom själva ämnet som diskuterats...råkar bli du som tog smällen för det ;)

MVH
Har inget att tillföra tråden men ville bara poängtera att detta var ett fantastiskt bra inlägg!

merciii

Har inget att tillföra tråden men ville bara poängtera att detta var ett fantastiskt bra inlägg!

Thnx Hannez....försökte vara så ärlig o tala från hjärtat..då blir d sällan fel ;)
Försökte få igång en dialog med killen...men tydligen fanns d inget mer att tillgå däruppe :gnissla
MVH

Thnx Hannez....försökte vara så ärlig o tala från hjärtat..då blir d sällan fel ;)
Försökte få igång en dialog med killen...men tydligen fanns d inget mer att tillgå däruppe :gnissla
MVH

Jodå det finns mycket mer att tillgå, men jag håller med dig i stort.
Tyvärr så bildar man, som jag sa, sin uppfattning efter vad man upplever, ser med egna ögon, och är med om. Jag tror att om invandrare vill ändra infödda svenskars sätt att se på dom så lär de många gånger få ändra sitt beteende.
Jag skulle kunna räkna upp en hel hög med saker som många invandrare gör, som normsvensken tycker är "fel", konstig, etc.
Många gånger undrar man faktiskt vad invandrare gör här, när de uppenbart inte är intresserade av svensk tradition, svenska regler, svenska språket eller svensk lag.
Såga mig gärna för det jag skrev nu men jag tror faktiskt det är såhär det är.

För övrigt så handlar inte den här tråden om invandrare, eller min inställning till dom, utan om min hoj och vad som händer med den.
Men skapa gärna en tråd i OT om invandring så kan vi ha diskussionen där.

det kan ju vara sabotage eller nån som är efter dig men jag anser inte att det har med vart man bor att göra.:arsele
Jag har varit i Rinkeby o ställt hojen i några dar utan att ens nån rörde den så det kanske är dags för dig att lära folk runt omkring dig att respektera dig och kanske låta dina saker vara :yoparty :pannkyss

Jag har fått två av mina bilar repade då jag bodde. Ett område med mycket pensionärer, altså finområde. Men ändå. har bott i slumområde åså, aldrig nåt.
Det är nån störd idiot som ligger bakom det. Vänta in den och ge den ordentilgt med stryk.
Och se till att du har några kompiar med dig.
Vill du gå den lagliga vägen göm dig invänta och filma och skugga jävlen. Och sätt dit han.
Hoppas det löser sig för dig:tummenupp

Säkerligen den komunistisknegeroida judekonspirationen för främjandet av homosexualitet.
Eller ett raggförsök.

hahaha...jo d var så att jag har för mig att du har dragit love 'n hate frasen innan på en anna tråd ;) misstänker att d bor en liten dramadrottning i din stortå eller nått :tuttar

hörrö fiskpinnen, du har förväxlat mig med någon annan...alt. är en önskedröm från dig :tuttar

Sådär är hela mitt liv! Allt går sönder, försvinner eller brinner upp. Va glad att det inte har börjat förren nu!

hörrö fiskpinnen, du har förväxlat mig med någon annan...alt. är en önskedröm från dig :tuttar

Tycker han verkar hitta på lite allt möjligt när han skriver. Som att dra upp invandrare i den här tråden till exempel, det enda jag nämde var att jag inte bor i Rinkeby. Nån annan därimot skrev ordet "nysvenskar".
Men men...

Nu har det varit lugnt ett par dagar, vad jag vet iaf. Har haft lite otur med annat istället.
Uppdaterar om det händer nåt mer skumt.

great minds think alike....finns nån som rippar dina fraser :p

Mvh Mr fishdick

and i want cash money for that!

Tycker han verkar hitta på lite allt möjligt när han skriver. Som att dra upp invandrare i den här tråden till exempel, det enda jag nämde var att jag inte bor i Rinkeby. Nån annan därimot skrev ordet "nysvenskar".
Men men...

Nu har det varit lugnt ett par dagar, vad jag vet iaf. Har haft lite otur med annat istället.
Uppdaterar om det händer nåt mer skumt.

ni 2 borde kramas lite oftare...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back