Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske realistiskt att kraven ska vara låga initialt men hur länge har man tålamod innan huvuden börjar rulla ?
Om huvuden ska börja rulla hos bmw så kan ju kawa slå igen butiken...
Nä sista racet visade verkligen att tysken har potential!
Ett problem som jag upplever det är att S1000RR försöker kopiera färdiga produkter som inte går att förädla mer än de är.
Man borde tagit utvecklngen ett steg till och gjort som Ducati1198 ApriliaRSV4och YZFR1 som helt klart är innovativa och driver utvecklingen framåt.
Jag tippar (helt ovetande om det stämmer eller inte) att tex BMWs abs och traction control är i en klass för sig. Ingen av de du räknar upp ovan har väl abs tex?
Finns iaf en hel del spekulationer på att de inte är så o-innovativa om man kikar på http://www.motorcycledaily.com/19february09_bmw_s1000rr.htm vad gäller motorprestandan.
Men jag som BMW-ägare skall väl inte klaga. Ju längre man kan hålla galna gasgalningar borta från märket desto bättre är det ju med försäkringarna.![]()
Tydligen fungerar inte BMW:s TC alltid
http://www.crash.net/World+Superbikes/News/145230/1/corser_escapes_major_injury_in_monza_fall.html
Men självklart kommer BMW komma ikapp med de enorma resurser man har
Går ju att stänga av. Att det skulle vara TCns fel att Corser drattar omkull där är ju inte ens nämnt i artikeln så det var ett långskott från din sida. TCn är ett kompliment, att folk kör omkull kommer ju alltid att ske så länge du har två hjul, inte minst på tävlingsbanan, oavsett ABC, TCS, ESA, TPW eller vilken förkortning du nu har i elektronikboxen.
Men i övrigt ser jag ingen större sämre innovativitetnivå kontra de hojar du räknade upp även om Rettans tändföljd är intressant. Återstår att se hur det ser ut i butik.
Själv tycker jag BMW imponerar stortLite för bra bara
![]()
Jag hoppas faktiskt att BMW INTE kommer på pallen. Då kommer en massa okunniga köpa den bara för de tror det är hojjen som avgör hur bra och snabbt de själva kör.
Se bara på R1 vilket rykte och vilka stollar som kör dem (försäkringspremierna talar sitt tydliga språk).
Lite som (nästan) alla på SH tror de själva bromsar bättre än en hojj med ABS bara för att ABS inte används i racing.
Går ju att stänga av. Att det skulle vara TCns fel att Corser drattar omkull där är ju inte ens nämnt i artikeln så det var ett långskott från din sida. TCn är ett kompliment, att folk kör omkull kommer ju alltid att ske så länge du har två hjul, inte minst på tävlingsbanan, oavsett ABC, TCS, ESA, TPW eller vilken förkortning du nu har i elektronikboxen.
Men i övrigt ser jag ingen större sämre innovativitetnivå kontra de hojar du räknade upp även om Rettans tändföljd är intressant. Återstår att se hur det ser ut i butik.
Italienska motorcyklar har själ
RSV4 är en våt dröm med Eccentrisk styrhuvud, flyttbar motor i ramen en 65 graders V twin direktdriven avgas.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |