S0 Karlskoga

Tycker helgen har vart kanon! Tack alla funkisar mm som jobbat o ställt upp för att ja ska kunna köra. /
sammi #7 r600

Instämmer fullständigt, tråkigt att många valde att inte närvara bara.
Krya på dig Öberg!

// #17 Rookie 1000

Tack alla för en trevlig helg! Hoppas det kommer fler nästa gång, tycker upplägget var jättebra!
Ny asfalt i ejes vore trevligt, säger jag som gjorde 2st lowsiders där. :va

Krya på dig Öberg!

Tobbe Johansson #63 rookie 600

Jag var skeptisk till upplägget innan, men väldigt positiv efter helgen. Det hände något hela tiden och racen blev tighta. Synd på deltagarantalet annars allt annat :tummenupp:tummenupp

#65 R1000

Grattis Mattzzon till ledningen i R1000. :)

Hade man vetat att SO skulle ingå i Rookie serien hade vi varit ganska många från Skåne som hade kört upp.
Har tyvärr inte hittat eller letat tillräckligt mycket för att se att SO skulle ingå i serien.
Jag och flera stycken till har helt enkelt inte räknat med och köra SO, då vi hela tiden trott att det är en cup för sig.
Såg det först nu i resultatlistan att så var ej fallet. :/

Men kul och se att ni haft en rolig helg. :) Det glädjer mig och höra. :)

Nästa gång ska jag försöka bjuda på lite motstånd.

Mvh André

#6 R1000

Tack André. Du har nog chans att ta tillbaka ledningen;) Till Falken är jag anmäld i superbike:3freak.

Någon som vet något om sändningarna från Motorz TV?

Hoppas vi ses på Åsen i Juli då. Kan kanske bli jämt där.
Lycka till i prosuperbike. :-)

Tack André. Du har nog chans att ta tillbaka ledningen;) Till Falken är jag anmäld i superbike:3freak.

Någon som vet något om sändningarna från Motorz TV?

I år kommer Scandinavian Open att TV sändas på Motors TV samt också finnas på www.2wheelstv.com

Första deltävlingen 20 juni (från 1 juni)

Andra deltävlingen 27 juni (från 2 juni)

Tredje deltävlingen 11 juli (från 29 juni)

Sista deltävlingen 15 augusti (från 27 juli)

http://scandinavianopen.nu/news.aspx?title=scandinavian-open-tv-sandningar

Som vanligt var det en del fotografer på plats men ingen som säger vart bilderna sen hamnar???

Som vanligt var det en del fotografer på plats men ingen som säger vart bilderna sen hamnar???

Jag tror att jag såg R2 på plats så då kanske det hamnar lite bilder på motofoto.se
Även Rash från highsider.se var på plats och fotade lite.
Pargus brukar också vara på plats, men det brukar ta ett par veckor innan han hunnit få upp bilderna på sin sida.

ps. jag såg att du nu leder R600 Cupen :)

Bengt Johannnesson på Pargus pensionerade sig efter förra säsongen. Så han är inte ute på några race längre för att ta foto.

Jag tror att jag såg R2 på plats så då kanske det hamnar lite bilder på motofoto.se
Även Rash från highsider.se var på plats och fotade lite.
Pargus brukar också vara på plats, men det brukar ta ett par veckor innan han hunnit få upp bilderna på sin sida.

ps. jag såg att du nu leder R600 Cupen :)

Alright får ha lite is i magen då, Såg detta med blev rätt förvånad :)

R6 #58 Rookie 600 Skulle vara kul att se lite bilder :) Jag gjorde mitt bästa race någonsin Söndag race 1 :banana

På nått sätt så är allting så anonymt i Sverige. Vore ju bra om det fanns någon som liksom spridde ordet om årets alla olika upplägg m.m. Just nu måste varje utövare själva besöka varenda liten sida för att hitta nån info ö.h.t.

Flera som missade SO, för att ingen verkade veta om det eller hur reglerna såg ut, poäng osv.

Sen att Mike valt att visa innehållet i TV, jättebra, men hur många visste det innan racet? Om ens efteråt förrän ett inlägg på SH.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back