Sötdricka

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

Hur många gram socker (per hundra) ska en måltidsdryck innehålla?

• Antal röstningar
    0
Drömtråden:

RF_Racing/Rock ´n Robin och BRASSARN tjötar om hur man bäst brassar på bahjulet i helvet och hur farligt det är om man har canser. Och om popnitar kan motverkar aspartam i kroppen isf. Kanske borra?

:D

Rock ´n Robin skrev:
2408353 Fy fan ja tror ja gråter.. nu ÄR de fan inte kul längre.. folk har så jävla svårt o förstå avancerad ironi..

Alltså.. Om det nu är så att du försökt vara ironisk med dina sista tre användare och blivit bannad.. Är det inte en idé att lägga av med ironin då?

Det är verkligen 0% av medlemmarna här som förstår din ironi och det verkar väl särdeles korkat att fortsätta med den då, eller?!

Vad tror du själv?

Biturbo skrev:
2408840Det är verkligen 0% av medlemmarna här som förstår din ironi och det verkar väl särdeles korkat att fortsätta med den då, eller?!

Vad tror du själv?
:rofl Vad tror du själv att han tror....? :rolleyes:

Det verkar ju inte direkt som att hissen går ända upp i det där höghuset iallafall......

Biturbo skrev:
2408840 Alltså.. Om det nu är så att du försökt vara ironisk med dina sista tre användare och blivit bannad.. Är det inte en idé att lägga av med ironin då?

Det är verkligen 0% av medlemmarna här som förstår din ironi och det verkar väl särdeles korkat att fortsätta med den då, eller?!

Vad tror du själv?

Jepp.. min ironi är på för hög nivå för er.. ni har inte riktigt tagit er till mitt stadie.. jag står alltså över er..

Rock ´n Robin skrev:
2408906 Jepp.. min ironi är på för hög nivå för er.. ni har inte riktigt tagit er till mitt stadie.. jag står alltså över er..
Oj. Det var värst. Vilken tur för dig, det är väl bara till att gratulera då. Mvh N. Eanderthalaren

Rock ´n Robin skrev:
2408906 Jepp.. min ironi är på för hög nivå för er.. ni har inte riktigt tagit er till mitt stadie.. jag står alltså över er..

Du kanske skulle försöka hitta ett forum med folk på samma nivå som du då?

Du lovade ju för länge sedan att du skulle lämna forumet. Kanske kan vara ett bra läge nudå. Två flugor i samma smäll, lixom..

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back