Sötdricka

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

Hur många gram socker (per hundra) ska en måltidsdryck innehålla?

• Antal röstningar
    0
Rock ´n Robin skrev:
2397081 Aspartam dödar fler per år än canser! Det har tester på apor visat!

amerikanerna dör av fettma för att dom har ätit aspartam o sedan tar deras kropp upp sockret o fettet mera!

:rofl :rofl :rofl

Alm skrev:
2397855 Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att veta om det :rofl :rofl

haha ja faktiskt, jag fick ett gott skratt av den här tråden iallafall... rolig läsning! GO GO för rock robin

lägg i några gurkskivor i en kanna kranvatten och låt stå och dra några timmar... för jäkla gott enligt mig :)

Alm skrev:
2397855 Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att veta om det :rofl :rofl

Byt ut veta mot förstå så är du nära sanningen...

Rock ´n Robin skrev:
2401089 3 gånger.

Du är alltså inte bara dum utan helt utan förmåga att lära av dina misstag också?

Last edited:
Jaja, nu behöver vi inte elda aspartammotståndare offentligt. Om det inte hade funnits nån konsumentrörelse som varit allmänt skeptisk till livsmedelsindustrins kemikalietillsatser så hade dagens kost troligtvis varit mycket ohälsosammare :jäs

Biturbo skrev:
2401120 Byt ut veta mot förstå så är du nära sanningen...

Du är alltså inte bara dum utan helt utan förmåga att lära av dina misstag också?

"Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att förstå om det"

Aa du hade kanske inte det BÄSTA betyget i svenska? :D

Rock ´n Robin skrev:
2397081 Aspartam dödar fler per år än canser! Det har tester på apor visat!

amerikanerna dör av fettma för att dom har ätit aspartam o sedan tar deras kropp upp sockret o fettet mera!

:skrattaåt :D :rolleyes:

Rock ´n Robin skrev:
Sluta hacka! håll dig till topic!

Ehm. Ta mitt råd till dig istället. Du är en tomte som inte riktigt kan hävda dig i diskussioner med vuxna människor och ser som utväg att konstruera fakta som passar dig.

Alltså, för att förenkla det hela lite: Kan du inte bara hålla tyst, din lilla mytoman?

EDIT: Det här var en väldigt underhållande tråd. :tummenupp

Rock ´n Robin skrev:
2406168

Men det hade du? Var det innan eller efter att du skaffade Ärr secksa? :va

Skärp till dig innan du gör bort dig helt..

FeeBee skrev:
2406636 Men det hade du? Var det innan eller efter att du skaffade Ärr secksa? :va

Skärp till dig innan du gör bort dig helt..
Han har redan gjort bort sig helt. Tre gånger. Snart fyra. :mattias :rofl :rolleyes:

stoffer skrev:
2406664 Vi gör alla våra misstag :tummenupp
Ja, det finns ju faktiskt folk som dricker läsk med Aspartam i. De kommer ju att dö den plågsamma Amerikanska döden vilken dag som helst, canser heter den. Det verkar ju va ett dumt misstag att dricka det.. :näsblod

FeeBee skrev:
2406691 Ja, det finns ju faktiskt folk som dricker läsk med Aspartam i. De kommer ju att dö den plågsamma Amerikanska döden vilken dag som helst, canser heter den. Det verkar ju va ett dumt misstag att dricka det.. :näsblod
:D :tummenupp

Jag har läst lite andra trådar av våran kära samhällsupplysare, han misshandlar inte bara näringslära utan även fysiken. Helt otroligt skön kille. :rofl

stoffer skrev:
2406805 :D :tummenupp

Jag har läst lite andra trådar av våran kära samhällsupplysare, han misshandlar inte bara näringslära utan även fysiken. Helt otroligt skön kille. :rofl
Läste precis Raketmotor-tråden... Mycket uppskattad läsning... :ätapiller :dricka

Rock ´n Robin skrev:
2406168 "Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att förstå om det"

Jo.. Faktum är att jag hade en 5:a i svenska. Engelska med för den delen.

FeeBee skrev:
2406654 Försökte bara va lite snäll mot Lillgrabben... Sorry.. :rodnar

Juste att ivf prova..

Men tyvärr, det är ingen mening.

Det försökte jag med redan första användaren han hade.

Jag försökte få honom att tona nerr, logga ut och byta namn för att någonsin kunna tas på alvar igen. Han sket dock it det och blev bannad. Detta är väl fjärde vändan med samma beteende om jag inte missminner mig.

Däremot verkar det inte vara utav illvilja utan endast oförstånd.

Synd nog..

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back