Rock ´n Robin skrev:2397081Aspartam dödar fler per år än canser! Det har tester på apor visat!
amerikanerna dör av fettma för att dom har ätit aspartam o sedan tar deras kropp upp sockret o fettet mera!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rock ´n Robin skrev:2397081Aspartam dödar fler per år än canser! Det har tester på apor visat!
amerikanerna dör av fettma för att dom har ätit aspartam o sedan tar deras kropp upp sockret o fettet mera!

Alm skrev:2397855Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att veta om det![]()
![]()
du är ett skämt, varför tror du att du har blivit bannad 2 gånger redan?Rock ´n Robin skrev:2400771vafan ta inte detta som ett jävla SKÄMT!
-Rosen- skrev:2400884du är ett skämt, varför tror du att du har blivit bannad 2 gånger redan?
Alm skrev:2397855Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att veta om det![]()
![]()
Rock ´n Robin skrev:24010893 gånger.

Biturbo skrev:2401120Byt ut veta mot förstå så är du nära sanningen...
Du är alltså inte bara dum utan helt utan förmåga att lära av dina misstag också?
Rock ´n Robin skrev:Sluta hacka! håll dig till topic!
Men det hade du? Var det innan eller efter att du skaffade Ärr secksa?Rock ´n Robin skrev:2406168
Aa du hade kanske inte det BÄSTA betyget i svenska?![]()

Han har redan gjort bort sig helt. Tre gånger. Snart fyra.FeeBee skrev:2406636Men det hade du? Var det innan eller efter att du skaffade Ärr secksa?
Skärp till dig innan du gör bort dig helt..
Försökte bara va lite snäll mot Lillgrabben... Sorry..stoffer skrev:2406650Han har redan gjort bort sig helt. Tre gånger. Snart fyra.![]()
![]()
![]()

FeeBee skrev:2406654Försökte bara va lite snäll mot Lillgrabben... Sorry..![]()
Ja, det finns ju faktiskt folk som dricker läsk med Aspartam i. De kommer ju att dö den plågsamma Amerikanska döden vilken dag som helst, canser heter den. Det verkar ju va ett dumt misstag att dricka det..stoffer skrev:2406664Vi gör alla våra misstag![]()

FeeBee skrev:2406691Ja, det finns ju faktiskt folk som dricker läsk med Aspartam i. De kommer ju att dö den plågsamma Amerikanska döden vilken dag som helst, canser heter den. Det verkar ju va ett dumt misstag att dricka det..![]()

Läste precis Raketmotor-tråden... Mycket uppskattad läsning...stoffer skrev:2406805![]()
Jag har läst lite andra trådar av våran kära samhällsupplysare, han misshandlar inte bara näringslära utan även fysiken. Helt otroligt skön kille.![]()

Rock ´n Robin skrev:2406168"Rock ´n Robin, jag trodde jag hade en kompis som hade konstiga idéer. Men jag måste nog säga att du är värst. Du är så jävla rolig utan att förstå om det"
Aa du hade kanske inte det BÄSTA betyget i svenska?![]()
FeeBee skrev:2406654Försökte bara va lite snäll mot Lillgrabben... Sorry..![]()
Rock ´n Robin skrev:2408353Fy fan ja tror ja gråter.. nu ÄR de fan inte kul längre.. folk har så jävla svårt o förstå avancerad ironi..
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!