Söndagskörning

Tack för idag! Lite rörigt med så mycket folk, hoppas alla hittade rätt personer att åka med osv ;)
Själv hade jag skitkul och är nykär i monstret efter att inte sett henne sedan i höstas!

Även fast man inte hann till skogis lyckades jag träffa på många av er vid rosen! Skoj! Härligt väder idag.. Ses snart igen, då kanske med tvättad hoj :)

Var ju supergrymt att så många kom till Skogis idag, även om det blev lite splittrat.

Supernajs söndag, fick till o med tips på hur jag ska fästa gopro kameran, så nu blir det att trixa med den :tummenupp

Tack för go körning alla. Nu börjar man så sakta komma igång igen efter vinterns dvala :D Kan bara alla tjälskott gå ihop så blir det ännu bättre :tummenupp

Tack för sällskapet vi RH i alla fall. Eftersom dagen har gått i hoj- mekandets tecken blev det bara en sen tur direkt till Rosenhill. Jag blev rätt förvånad när ni andra dök upp. Jag trodde att jag skulle få ta en kopp i ensamhet, när man plötsligt fick höra ett välbekant "tjena Ragge" ifrån Nilax. In glider en hel hög bekanta ansikten. :tummenupp

Usch! Hatar sådana här dagar. Hur ska man inte kunna köpa en gathoj efter en sån här trevlig dag????
Nån som har en hypermotard till salu?

Tack för sällskapet vi RH i alla fall. Eftersom dagen har gått i hoj- mekandets tecken blev det bara en sen tur direkt till Rosenhill. Jag blev rätt förvånad när ni andra dök upp. Jag trodde att jag skulle få ta en kopp i ensamhet, när man plötsligt fick höra ett välbekant "tjena Ragge" ifrån Nilax. In glider en hel hög bekanta ansikten. :tummenupp

Tjena Ragge!!:D

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back