Söndagskörning

Underbart trevlig dag! Vek av vid Nynäs jag med då morsan och farsan bor där.. Ser fram emot bra väder på onsdag, och en körning!? :tummenupp

Jag hängde med till Rosen och fikade sen var jag tvungen att dra. Grymt surt hade velat hänga med till Nynäs :huvet

Ses på Onsdag! :yoparty

Tack för en trevlig söndag, så många bekanta ansikten som dök upp efter vinteruppehållet:) Även Nash dök upp i sitt kritvita helställ, mitt är inte lika vit längre:D Kul se dig:) Och ja, vägen via Pålamalm gick alldeles utmärkt denna gång också:D

Jaga "Bromsok" på bilder. Jag låg bara bredvid o slappade. :D

Han måste vara så trött på mig nu ;)

Har ungarna hela veckan, så för mig blir det att skjutsa dagis, läsa bamse, blanda välling och byta blöjor. Men ha det så kul ni. :gnissla

Hann ju knappt se dig idag!

Jag jobbar natt på tisdag och så måste jag få på kraschpuckar på åbäket innan torsdag, så det kanske inte är realistiskt att tro jag kommer få köra något jag heller ;)

Last edited:
Tack för en trevlig söndag, så många bekanta ansikten som dök upp efter vinteruppehållet:) Även Nash dök upp i sitt kritvita helställ, mitt är inte lika vit längre:D Kul se dig:) Och ja, vägen via Pålamalm gick alldeles utmärkt denna gång också:D

Skönt att vara tillbaka och höra att du klara Pålamalm berg-o-dalbanan :gnissla

Usch! Hatar sådana här dagar. Hur ska man inte kunna köpa en gathoj efter en sån här trevlig dag????
Nån som har en hypermotard till salu?

Öm i baken ? :D Visst är det trevligare om man kan hänga på med egen hoj och slippa sitta bak på Jerkers.

precis. den var jag tacksam för. Den ryggan var värd en hel del vid tillfället *phew* :D

Skönt att du är med och ser till att ingen kommer bort, glömmer ryggsäck eller kör vilse :tummenupp

Ja, er två får man verkligen hålla reda på :rolleyes: Tur att man är van vid att hålla reda på ostyriga och glömska grabbar :D :D

det var en hel del folk nere på fiket idag :D
[YOUTUBE-ID]ok7dKgPDeCc[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla