Söndagskörning

Tack för idag! Lite rörigt med så mycket folk, hoppas alla hittade rätt personer att åka med osv ;)
Själv hade jag skitkul och är nykär i monstret efter att inte sett henne sedan i höstas!

Även fast man inte hann till skogis lyckades jag träffa på många av er vid rosen! Skoj! Härligt väder idag.. Ses snart igen, då kanske med tvättad hoj :)

Var ju supergrymt att så många kom till Skogis idag, även om det blev lite splittrat.

Supernajs söndag, fick till o med tips på hur jag ska fästa gopro kameran, så nu blir det att trixa med den :tummenupp

Tack för go körning alla. Nu börjar man så sakta komma igång igen efter vinterns dvala :D Kan bara alla tjälskott gå ihop så blir det ännu bättre :tummenupp

Tack för sällskapet vi RH i alla fall. Eftersom dagen har gått i hoj- mekandets tecken blev det bara en sen tur direkt till Rosenhill. Jag blev rätt förvånad när ni andra dök upp. Jag trodde att jag skulle få ta en kopp i ensamhet, när man plötsligt fick höra ett välbekant "tjena Ragge" ifrån Nilax. In glider en hel hög bekanta ansikten. :tummenupp

Usch! Hatar sådana här dagar. Hur ska man inte kunna köpa en gathoj efter en sån här trevlig dag????
Nån som har en hypermotard till salu?

Tack för sällskapet vi RH i alla fall. Eftersom dagen har gått i hoj- mekandets tecken blev det bara en sen tur direkt till Rosenhill. Jag blev rätt förvånad när ni andra dök upp. Jag trodde att jag skulle få ta en kopp i ensamhet, när man plötsligt fick höra ett välbekant "tjena Ragge" ifrån Nilax. In glider en hel hög bekanta ansikten. :tummenupp

Tjena Ragge!!:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...