Söndagsköra?

Nej då, du kan vara lugn.. Tant Anna kommer lägga vantarna på dig redan på torsdag så det blir inga problem... ;)

Anna kan väl inte vara MILF..hon har ju inga barn?! Hon är bara gammal..

Du får inte följa med! :arsele
Vi åker nämligen bara med killar som tycker att vi är smarta, snygga och snabba! :tuttar

Hallå? Hallå? Ingen som ska köra med oss längre? Vad tomt det blev här plötsligt? :va
Hallååå...

Hinner du med en snygg smart snabb kille? Eller har jag vaknat i nåt upp-och-ner-vända-världen!!

Last edited:
Är det några som är sugna på en söndagstur nu på söndag 3/4? lite sugen på att dra en norr runda:) verkar ju bli sjukt varmt den dan också!

Jag ska också ut med lite polare och köra så jag är definitift på!

Vi blir nog 3-4 + mig som kommer!
:tummenupp:yoparty

Last edited:
Anna kan väl inte vara MILF..hon har ju inga barn?! Hon är bara gammal..

Hinner du med en snygg smart snabb kille? Eller har jag vaknat i nåt upp-och-ner-vända-världen!!

Du gillar att vänta på mig! :krama

Om jag inte ligger hemma med ont i huvet och spyr i en söt liten hink.... Så kanske jag hänger på en sväng!

Om jag inte ligger hemma med ont i huvet och spyr i en söt liten hink.... Så kanske jag hänger på en sväng!

En sån här? :D
30-259h.jpg

Vart rullar ni ifrån på söndag? Jag och polaren kommer vara ute och köra lördag och söndag.

:gnisslaVäderprognosen ser ut att kuka ur! Men man vet ju aldrig...:va

Om vädret duger nu på söndag så hakar jag på!:banana
Möter upp vid Svea Donk om några ska samlas där? Skriv klockslag and I'll be there!

11 tiden var det sagt, vid svea/donk. Förutom för BusAnna som vill ha akademisk kvart på en halvtimme, den lilla sockerpullan!:krama:tuttar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard