Söndagsköra?

"Åfan, hade du 16,5"-fälgar på den där?! Jag tyckte väl att 17"-däcket gick på lite för lätt!" :hihi

När jag tittar på filmen i 480p och fullskärm kan man faktiskt se att det var fälgen som gav upp. Ekrarna sitter kvar i däcket, medan navet sitter kvar på hojen. :skrämd

Är det några som är sugna på en söndagstur nu på söndag 3/4? lite sugen på att dra en norr runda:) verkar ju bli sjukt varmt den dan också!

Jag vill och kommer troligen köra, tänkte avvakta och se väderkartan på lördag. Och som carnivore sa så e det ju fest. Men ska vädret bli bra på söndagen så får ölintaget dagen innan bli lidande.

En riktigt skön söndagstur på slingriga vägar är värd mer för mig än att ligga hemma bakis i fosterställning....så jag väljer hojkörning nu istället för festande:). Festa kan man göra på vintern då hojen står i ide.

Om väderkartan ser fin ut framåt helgen så blir det garanterat minimalt med dricka på lördag och en skön söndagsrunda.

Vi säger att vi körsugna samlas på statoil frescati kl 12:00 på söndag för en härligt tur på norrsidan:tummenupp

Vilka är på?

Last edited:
Vi säger att vi körsugna samlas på statoil frescati kl 12:00 på söndag för en härligt tur på norrsidan:tummenupp

Vilka är på?

Jag hänger gärna med men med tanke på mitt lokalsinne så skulle viss guidening behövas... Frescati?? Statoil?? Som "söder-hoj-tjej" så kan jag bara McD Svea och McD Väsby norr om skogis...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph