Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nää kör fortfarande grisen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!

Hahah suzuki for life!!!
Italienska saker går bara sönder....![]()

"Åfan, hade du 16,5"-fälgar på den där?! Jag tyckte väl att 17"-däcket gick på lite för lätt!"Shit jobbig sitution![]()
Undrar om han var glad på sina servicemän efter det där...![]()

"Åfan, hade du 16,5"-fälgar på den där?! Jag tyckte väl att 17"-däcket gick på lite för lätt!"![]()

När jag tittar på filmen i 480p och fullskärm kan man faktiskt se att det var fälgen som gav upp. Ekrarna sitter kvar i däcket, medan navet sitter kvar på hojen.![]()
"För helvete grabbar, jag har ju sagt att ni inte får använda däckjärn från Biltema!"När jag tittar på filmen i 480p och fullskärm kan man faktiskt se att det var fälgen som gav upp. Ekrarna sitter kvar i däcket, medan navet sitter kvar på hojen.![]()

Är det några som är sugna på en söndagstur nu på söndag 3/4? lite sugen på att dra en norr rundaverkar ju bli sjukt varmt den dan också!

Det är ju fest på lördag.![]()
Vi säger att vi körsugna samlas på statoil frescati kl 12:00 på söndag för en härligt tur på norrsidan
Vilka är på?
Jag hänger gärna med men med tanke på mitt lokalsinne så skulle viss guidening behövas... Frescati?? Statoil?? Som "söder-hoj-tjej" så kan jag bara McD Svea och McD Väsby norr om skogis...
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem