Söndagsköra?

Nu har jag inte läst hela tråden, men menar du Kl 10 Statoil vid Järva krog?:confused:

Ja helt rätt läst :tummenupp sen är det en planerad gruppkörning som går av staplen kl 12 samling statoil frescati men jag och benii tänkte dra ut lite tidigare och leka lite :)

Du är välkommen om du vill joina oss:banana

Ja helt rätt läst :tummenupp sen är det en planerad gruppkörning som går av staplen kl 12 samling statoil frescati men jag och benii tänkte dra ut lite tidigare och leka lite :)

Du är välkommen om du vill joina oss:banana

Umpff! Sorry men jag skippar åkat, för fuktigt o kyligt i min smak. Mitt inlägg var mer ett uttryck för min urusla humor, om det ens går att kalla det för humor. Jag ber än en gång om ursäkt.

Dock - när tempen stigit något och vägarna är torra, då kommer jag gärna ut och leker med er!:D

Last edited:
Umpff! Sorry men jag skippar åkat, för fuktigt o kyligt i min smak. Mitt inlägg var mer ett uttryck för min urusla humor, om det ens går att kalla det för humor. Jag ber än en gång om ursäkt.

Dock - när tempen stigit något och vägarna är torra, då kommer jag gärna ut ocjh leker med er!:D

Ok, du behöver inte be om ursäkt :tummenupp

Sätt en hårtork på framgaffeln så löser sig det där med torra vägbanor :tungan

ses på vägarna i sommar då :krama

Nä jag tar och hoppar körningen idag, hade sett framemot det men jag vill ha lite solsken och torra vägar... nä det får bli att flytta möbler och åka till Ikea istället :huvet

Klart du gör eftersom malm3n också bangade... Man genomskådar dig så lätt stumpan...

Det har inget med det å göra! :mad:

Nä, tänkte åka till IKEA istället. Man kanske springer på nån man känner där! :tuttar

Ja tar nog o drar dit en sväng förbannat sugen. Blir ca 10 min sen åker från söder 11:55

sugen på att köra är man alltid, men lite väl risigt väder för min smak. blir småfix på hus o tomt.... mest hus...

Citat:
Inskickat av Sanna
Klart du gör eftersom malm3n också bangade... Man genomskådar dig så lätt stumpan...
Det har inget med det å göra! :mad:

Nä, tänkte åka till IKEA istället. Man kanske springer på nån man känner där! :tuttar

Du får skärpa dig nu, Anna. Du fick ju inte ens med Ingel igår i taxin :D :D

Fyra tappra hjältar var vi som fick köra riktigt sköna vägar på norrsidan:tummenupp

Bifogat

• IMG_0237.jpg
    IMG_0237.jpg
    240.4 KB · Visningar: 82
Tack för en grymt skön söndag! Trist att så många bangade ur..:va Vi hade ju uppehåll hela tiden:yoparty

Grymt kul med bra fart!!!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...