tottelias
Sporthojsnörd
Men om du kommer på en 125:a vette fan om det inte blir lite lågt tempo. Men du är väl ironisk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hänger gärna med men med tanke på mitt lokalsinne så skulle viss guidening behövas... Frescati?? Statoil?? Som "söder-hoj-tjej" så kan jag bara McD Svea och McD Väsby norr om skogis...
Hörrö SannilDement, har du glömt att jag ska med va?
Vi träffas på DonkenSvea klockan 11. + lite Annatid på det. Innan tolv i alla fall.
Men om du kommer på en 125:a vette fan om det inte blir lite lågt tempo. Men du är väl ironisk. Ifall inte blir det nog en bulten sväng istället.
Hörrö SannilDement, har du glömt att jag ska med va?
Vi träffas på DonkenSvea klockan 11. + lite Annatid på det. Innan tolv i alla fall.
Wihoo!! En senildement tant till, schysst sällskap!! Svea kl 11 it is!! Dit hittar jag...
Och vaddå fighter?? Ligger nära SU, vad är det för svar? Du fick ju två platser jag hittade till.. Vad hjälpte SU då?![]()
så om jag åker hemifrån vid 13 borde jag tajma er rätt bra då vid mcd svea?![]()
Hahah ja vi får väl se om du hänger med i mitt "125:a" tempohar just köpt nya knäpuckar som ska invigas också
![]()
Det är bra. Förvirringen total redan innan körningen.![]()
Påminner mig om en gruppkörning jag var på som styrdes av fruntimmer...![]()
Denna gruppkörning ska jag va med på! inge snack om saken! inflyttningsfest på lördagen men blir minimalt med dricka!.... Sanna... Faaaaaaan dig om ni åker ifrån mig igen^^ xD
Nej då, du kan vara lugn.. Tant Anna kommer lägga vantarna på dig redan på torsdag så det blir inga problem...![]()
Denna gruppkörning ska jag va med på! inge snack om saken! inflyttningsfest på lördagen men blir minimalt med dricka!.... Sanna... Faaaaaaan dig om ni åker ifrån mig igen^^ xD
Du kan låna mitt koppel som jag har för att inte kunna
Rymma... Så du inte tappar bort Sanna och dom andra virrtanterna. Typ Blötanna... Nej förlåt BusAnna![]()
Du får inte följa med!
Vi åker nämligen bara med killar som tycker att vi är smarta, snygga och snabba!![]()
Hallå? Hallå? Ingen som ska köra med oss längre? Vad tomt det blev här plötsligt?
Hallååå...
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |