Söndagsköra?

Jag hänger gärna med men med tanke på mitt lokalsinne så skulle viss guidening behövas... Frescati?? Statoil?? Som "söder-hoj-tjej" så kan jag bara McD Svea och McD Väsby norr om skogis...

Hörrö SannilDement, har du glömt att jag ska med va? :6surkart
Vi träffas på DonkenSvea klockan 11. + lite Annatid på det. Innan tolv i alla fall.

Vi träffas på DonkenSvea klockan 11. + lite Annatid på det. Innan tolv i alla fall.

så om jag åker hemifrån vid 13 borde jag tajma er rätt bra då vid mcd svea? :D

Hmm SMHI säger 16+ på söndag..... Vad blir det för rutt, några planer? (ungefär bara).
Funderar på att bänka hojen på söndag men om det ska vara 16+ kanske man skulle ut och brassa istället :D

Men om du kommer på en 125:a vette fan om det inte blir lite lågt tempo. Men du är väl ironisk :). Ifall inte blir det nog en bulten sväng istället.

Hahah ja vi får väl se om du hänger med i mitt "125:a" tempo;) har just köpt nya knäpuckar som ska invigas också:tummenupp

Wihoo!! En senildement tant till, schysst sällskap!! Svea kl 11 it is!! Dit hittar jag...

Och vaddå fighter?? Ligger nära SU, vad är det för svar? Du fick ju två platser jag hittade till.. Vad hjälpte SU då? :D

Wihoo!! En senildement tant till, schysst sällskap!! Svea kl 11 it is!! Dit hittar jag...

Och vaddå fighter?? Ligger nära SU, vad är det för svar? Du fick ju två platser jag hittade till.. Vad hjälpte SU då? :D

su= stockholms universitet. Statoil, extremt lätt att hitta =)
första statoil när du kör ut på danderydsvägen på höger sida.
1. Kör sveavägen till norrtull.
2. ta till höger och då kommer du till en stor rondell, kör ut till vänster
3. kör cirka 300m då kommer ett rödljus fortsätt rakt fram och då åker du under en liten bro
4. därefter ta första till höger (vid det laget bör du se statoil) =)

Rutten är tänkta att gå på kringelekrok vägar Sthlm-Åkersberga-Norrtälje-Gottröra-Upplandsväsby-Donken Sveavägen typ dvs en lagom första avrostande vårtur:).

Det rekomenderas är de som vet med sig att de är lite ringrostiga efter vintern och vill ta det lite lugnare håller sig längre bak i gruppen. De som känner sig som kossor som ska ut på grönbete och vill gasa av sig håller sig längre fram i gruppen där tempot är högre. Vi kommer alltid vänta in varandra så att ingen kommer bort!.

så om jag åker hemifrån vid 13 borde jag tajma er rätt bra då vid mcd svea? :D

Du får inte följa med! :arsele
Vi åker nämligen bara med killar som tycker att vi är smarta, snygga och snabba! :tuttar

Hallå? Hallå? Ingen som ska köra med oss längre? Vad tomt det blev här plötsligt? :va
Hallååå...

Denna gruppkörning ska jag va med på! inge snack om saken! inflyttningsfest på lördagen men blir minimalt med dricka!.... Sanna... Faaaaaaan dig om ni åker ifrån mig igen^^ xD

Denna gruppkörning ska jag va med på! inge snack om saken! inflyttningsfest på lördagen men blir minimalt med dricka!.... Sanna... Faaaaaaan dig om ni åker ifrån mig igen^^ xD

Nej då, du kan vara lugn.. Tant Anna kommer lägga vantarna på dig redan på torsdag så det blir inga problem... ;)

Du kan låna mitt koppel som jag har för att inte kunna
Rymma... Så du inte tappar bort Sanna och dom andra virrtanterna. Typ Blötanna... Nej förlåt BusAnna :D

Du kan låna mitt koppel som jag har för att inte kunna
Rymma... Så du inte tappar bort Sanna och dom andra virrtanterna. Typ Blötanna... Nej förlåt BusAnna :D

haha ja varför inte :P kvinnofolk kan vara bra virriga ibland;) som tur är så hittar jag till Frescati statoil helt på egenhand... vilket verkar vara en svårare uppgift för milfarna a.k.a Virrtanterna xD

Du får inte följa med! :arsele
Vi åker nämligen bara med killar som tycker att vi är smarta, snygga och snabba! :tuttar

Hallå? Hallå? Ingen som ska köra med oss längre? Vad tomt det blev här plötsligt? :va
Hallååå...

Ok....

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti