Söndag 6 mars startar formel1-säsongen!

valmers skrev:
Så en finnig och blek finnpajsare är bättre, alltså? Vilken tönt.

Magnus, du har inte förstått det här. Vi tjejer tycker inte om solariebrända, utseendefixerade spännisar. Seniga finnar, oh yes! Här får ni två till som man bara vill dö för (backhoppare, som det anstår riktiga finnar):

Bifogat

• mmm.jpg
    mmm.jpg
    10.5 KB · Visningar: 15
  • hautamäki.jpg
    hautamäki.jpg
    29.3 KB · Visningar: 29
Macho Woman skrev:
Magnus, du har inte förstått det här. Vi tjejer tycker inte om solariebrända, utseendefixerade spännisar. Seniga finnar, oh yes! Här får ni två till som man bara vill dö för (backhoppare, som det anstår riktiga finnar):
Hm, jag förstår verkligen att tjejer går igång på dessa ljuvliga grabbar. :zpy

Macho Woman skrev:
Finnar...... :rolleyes:

Ja nya regler har ju tagits fram hela tiden för att stoppa Ferraris och Schumachers dominans, och dom verkar har lyckats :kocko
Vänta och se!!!

Äh va fasiken...några fler som tippar hos Coreteam F1 Challenge?

Vilka jäkla idioter alltså! På deras hemsida står det klart och tydligt att tippningen stänger 30 min innan racestart, så därför gick jag upp och kollade på kvalet som jag spelat in, för att sen klockan 07:00, 60min innan racet startar tippa hos Coreteam.

Men visst fan hade de redan stängt ner tippningen! Det är för fan skandal, de kan ju inte bryta sina egna regler. :huvet

Jaja, nu är jag körd på den tävlingen, kul. Får se va puckona svarar på mailet jag skickade till dem...

Skall bli ett kul race iaf, det här är vad jag hade tippat:

1. Alonso
2. Fisichella
3. Räikönnen
4. Coulthard
5. Webber
6. Klien
7. Montoya
8. Barrichello

Nu skall ja svänga ihop några mackisar! :banana

Last edited:
McFille skrev:

Vilka jäkla idioter alltså! På deras hemsida står det klart och tydligt att tippningen stänger 30 min innan racestart, så därför gick jag upp och kollade på kvalet som jag spelat in, för att sen klockan 07:00, 60min innan racet startar tippa hos Coreteam.

Men visst fan hade de redan stängt ner tippningen! Det är för fan skandal, de kan ju inte bryta sina egna regler. :huvet

Jaja, nu är jag körd på den tävlingen, kul. Får se va puckona svarar på mailet jag skickade till dem...

1. Alonso
2. Fisichella
3. Räikönnen
4. Coulthard
5. Webber
6. Klien
7. Montoya
8. Barrichello

Dom ligger väl än timmer före oss, antar att dom räknar GMT. Kan ha fel iofs, men det är en fundering. Well Go Kimi!!!!!!!! Nu blir det kaffe, mackor och en snus.

McFille skrev:

1. Alonso
2. Fisichella
3. Räikönnen
4. Coulthard
5. Webber
6. Klien
7. Montoya
8. Barrichello

Föreslår att man gör en tippning efter kval nummer ett för att ev ändra sig till efter kval två, då finns det ingen chans att man inte kommer med i tävlingen.

An3Azz skrev:
Dom ligger väl än timmer före oss, antar att dom räknar GMT. Kan ha fel iofs, men det är en fundering. Well Go Kimi!!!!!!!! Nu blir det kaffe, mackor och en snus.

Det har inget med GMT att göra, då loppet likförbannat startar en viss tid, oavsett vilken omräkning du måste göra för att få din lokala tid.
Jäkligt surt iaf, men det var ett svårtippat lopp pga. crasherna...

Står det skrivet i Williamsförarnas kontrakt att man måste göra sitt bästa för att köra varandra av banan?
Bygger Renault torpeder också, annars kanske dom skulle börja med det.

Dags att införa nån regeländring nu när dom blå/gula vinner hela tiden för annars dör ju sporten tydligen ut eller hur var det nu igen...

Tur att F2005 snart är klar så det blir lite ordning i ledet igen.

Last edited:
Det är hopplöst att heja på Kimi. Han måste vara en av de mest otursförföljda människorna i världshistorien. Är det inte motorn så är det däcken. :rolleyes:

Macho Woman skrev:
Det är hopplöst att heja på Kimi. Han måste vara en av de mest otursförföljda människorna i världshistorien. Är det inte motorn så är det däcken. :rolleyes:
Tur förtjänar man; dagens jubel när däcket rök. :tummenupp

Vad var det jag sa tidigare. Renault rockar. Alonso är grymt vass och jag tror han kan ta titeln.

Goodstuff skrev:
Vad var det jag sa tidigare. Renault rockar. Alonso är grymt vass och jag tror han kan ta titeln.
Nja, jag skulle bli förvånad om inte F2005 i händerna på Schumi kommer bli en svår konkurrent.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8