Minimorran
Blivande miljonär
Är man inte så noga med området, kan det gå fort att få en lägenhet...Alicia skrev:Tack, skickade iväg intresseanmälan dit förut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är man inte så noga med området, kan det gå fort att få en lägenhet...Alicia skrev:Tack, skickade iväg intresseanmälan dit förut

Minimorran skrev:Är man inte så noga med området, kan det gå fort att få en lägenhet...![]()
svampe skrev:Telgebostäder kan fungera, vet att de gillar att få nya hyresgäster från andra kommuner mer än de som bara flyttar runt.

Iceman1975 skrev:Vem flyttar till Södertälje frivilligt...![]()
![]()
Hitta jobb.. Köp Mchörnan som är tillsalu och anställ mig som säljare..![]()
![]()
JagIceman1975 skrev:Vem flyttar till Södertälje frivilligt...![]()
![]()
Penguin skrev:Jag![]()
... bättre än Eskilstuna, men inte lika bra som Enköping!![]()
... givetvis är det Slöddertälje centrum man ska bo, där händer det ju mest också får man så spännande grannar![]()
@Svampe, Sensei o Co: När kommer ni och hälsar på då?
/Anneli
Alicia skrev:Bor du i Södertälje??
Penguin skrev:Nej, inte längre.![]()
Sen i juni 2005 bor jag och Björn på Märsön (mellan Strängnäs o Enköping) men innan dess tillbringade jag iaf 6 år (??) i Södertälje centrum. Gjorde mig av med lägenheten sista november.![]()
/Anneli
Alicia skrev:Okej, trivdes du bra?
Var i Centrum bodde du?

Anneli skrev:Mitt i centrum. Gästgivaregatan 1. Jag trivdes bra trots att jag inte kände en kotte, men det kanske beror på att jag tillbringade alla vakna timmar på jobbet eller i stallet. (fan vad jag saknar mina hästar)
Först när jag tagit mckörkort märkte jag att det fanns likasinnade trevliga prickar.![]()
Varför flytta? Det blir ju längre till de banor som ligger "nära".
/Anneli
Alicia skrev:Haha jadu, vi gör det =)
Tyvärr är vi inte gjorda av pengar
Iceman1975 skrev:Så, du och Jonny ska alltså bli Täljebor?
Villagatan är väll ett bra ställe ?
Kan det här vara något?Alicia skrev:Dyrt, iallafall när man lägger alla pengar på motocyklarna och roadracingen.
Lägenheterna där kostade mellan 6-7 tusen för en trea.
Letar på grusåsen just nu och där var dom lite billigare
Minimorran skrev:
Kan det ha nåt att göra med att Swedie provkörde en 450 honda motard i mellandagarna? Med tanke på önskad närhet till Ekensberg.Alicia skrev:Andra möjligheter om vi säger så![]()
svampe skrev:Kan det ha nåt att göra med att Swedie provkörde en 450 honda motard i mellandagarna? Med tanke på önskad närhet till Ekensberg.
Penguin skrev:Jag![]()
... bättre än Eskilstuna, men inte lika bra som Enköping!![]()
... givetvis är det Slöddertälje centrum man ska bo, där händer det ju mest också får man så spännande grannar![]()
@Svampe, Sensei o Co: När kommer ni och hälsar på då?
/Anneli
Alicia skrev:Okej, trivdes du bra?
Var i Centrum bodde du? Det var en fastighetskille som ringde häromdagen om två lägenheter på ängsgatan och villagatan
tur att man kommer därifrån.Heli skrev:Vet en tjej som bott däromkring och hon trivdes kanon för det är på lagom avstånd från krogarna mitt i smeten. Kna vara som sagt lite dyrare hyror.
Och ja nära Astrazeneca om man jobbar därtur att man kommer därifrån.
//Heli
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |