Södertäljefolk som vill köra!!

Vi ska titta på fler ställen. NI har rätt att det är där Pizzerian och Shell-macken ligger. Jag är inte speciellt sugen att ställa min suv eller nått annat fordon utanför där. Trist att det ska vara så.
 
Swedie skrev:
Vi ska titta på fler ställen. NI har rätt att det är där Pizzerian och Shell-macken ligger. Jag är inte speciellt sugen att ställa min suv eller nått annat fordon utanför där. Trist att det ska vara så.


Jag rekommenderar Rosenlund. Inte bara för att jag bor där, utan för att alla vettiga hojåkare bor på norra sidan kanalen... ;-)
 
Swedie skrev:
Vi ska titta på fler ställen. NI har rätt att det är där Pizzerian och Shell-macken ligger. Jag är inte speciellt sugen att ställa min suv eller nått annat fordon utanför där. Trist att det ska vara så.
Ni får köpa min husvagn :D
 
Verkar ju som hela Södertälje är kasst. Allt är ju påverkat av invandrare / slödder / tjuvar / drägg / alkisar m.m.

Trist att det ska vara så.
 
Hur gick det med lägenheten ni...

skulle titta på??

Är man trägen så hittar man..

Lycka till!!!

Södertälje är ganska trevligt sålänge man inte söker sig till skiten.... :fatta!

Hittat något jobb??
 
Om du siktar rätt så centralt så e det ganska lugnt. Annars e,ju som sagt,Rosenlund,Grusåsen samt Mariekäll stabila och relativt lugna områden. Nackedelen är att det e mest privatvärdar i dessa områden och det kan vara lite lurigt att få fatt på dom.
 
Swedie skrev:
Verkar ju som hela Södertälje är kasst. Allt är ju påverkat av invandrare / slödder / tjuvar / drägg / alkisar m.m.

Trist att det ska vara så.


Kolla i Järna då om det är ett alternativ.Bara ca10 minuters resväg ifrån stan,går pendeltåg osv.
 
Södetälje är bra :)
Bor i brunnsäng själv, helt okay.
Har lyckats hitta ett bra garage ett stenkast från lägenheten också.

Lägenetstips, HSB har även hyreslägenheter, kolla på deras hemsida.

// Viper..

ps. brolunda heter stället, inte blombacka, där av namnet på macken, Shell Brolunda :)
 
Last edited:
Med all sannolikhet kommer jag nu officiellt bo 100 meter från klaffbron. Nyrenoverade lägenheter. Fast kommer bo i en icke renoverad lägenhet tills dess att min är klar (1 april eller 1 maj). Kommer bli nice tror jag. Gillade inte alls Blombacka / Brolunda-gettot.

Sen ligger det även en porr-butik precis i kant med husen så det är ju bra :D
 
Swedie skrev:
Med all sannolikhet kommer jag nu officiellt bo 100 meter från klaffbron. Nyrenoverade lägenheter. Fast kommer bo i en icke renoverad lägenhet tills dess att min är klar (1 april eller 1 maj). Kommer bli nice tror jag. Gillade inte alls Blombacka / Brolunda-gettot.

Sen ligger det även en porr-butik precis i kant med husen så det är ju bra :D


Grattis får man väll säga då..
 
Swedie skrev:
Med all sannolikhet kommer jag nu officiellt bo 100 meter från klaffbron. Nyrenoverade lägenheter. Fast kommer bo i en icke renoverad lägenhet tills dess att min är klar (1 april eller 1 maj). Kommer bli nice tror jag. Gillade inte alls Blombacka / Brolunda-gettot.

Sen ligger det även en porr-butik precis i kant med husen så det är ju bra :D
Där ser man.. Då ratar du min husvagn då :D
Grattis iaf...
 
Typ rakt ovanför US-pizza? Då kommer du gå upp i vikt om du ska kolla på porr och käka pizza. :D
 
Lägenheterna kommer bli riktigt grymma när dom är färdiga, sen kommer det att bli bastu i källaren å lite sånt där nice.
Så framöver kommer det bli pizza, porr och öldrickande i bastun för oss.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top