Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arne_Duck skrev:Flera foton. Denna gång från 11/12. De flesta har inte ens hunnit hem än...
Synd att du missade det bästa fototillfället...Arne_Duck skrev:Flera foton. Denna gång från 11/12. De flesta har inte ens hunnit hem än...
Vill du verkligen se han skrota allt han har på 2 hjul?Minimorran skrev:Synd att du missade det bästa fototillfället...![]()
Hade gärna sett sambon göra en 12:a
(nästa gång måste jag nog följa med...)

svampe skrev:Vill du verkligen se han skrota allt han har på 2 hjul?![]()
) SENSEI skrev:Synd att svampe ska var så långsam så att du han knäppa kortet innan han han in i bild
Bra! Då får du prova.Arne_Duck skrev:Ledsen men just då flirtade jag med damen i kassan
Det skulle ha varite en liten ruta här med ett "quote" i, nåja svaret var till minimorran iaf.
Jag har en hel hög med foton från igår, de skall upp på min server ikväll är tanken. lägger en länk här då.
Det är inte lätt att fota där inne skall du veta... Normalt sett vill jag inte använda blixten för det är sabla irriterande för de som kör men det sket jag i igår. Nästa gång har jag skinnstället o gamla hjälmen med mig istället......
svampe skrev:Bra! Då får du prova.
Kan ev fixa iordning den blåa så du kan få "hyra" den (banavgift och ev vurpskada). Om vi får barnvakt och Heli vill köra så får du "bara" provköra.Arne_Duck skrev:Det är planen, jag är rädd för att det kan bli dyrt bara....![]()
Om inte annat så kan nog jag erbjuda en till nästa söndagsvampe skrev:Kan ev fixa iordning den blåa så du kan få "hyra" den (banavgift och ev vurpskada). Om vi får barnvakt och Heli vill köra så får du "bara" provköra.
Mmm... och PISK borde du ha för det!svampe skrev:Skulle igentligen varit hos Yasha på lussefika. Men syrran med barn var på besök från skåne och åkte vid 18.30 så det blev 3 pass minimoto istället.

Förlåt! Men när de åkte så var det lite sent att åka till lappland väsby med ida.Yasha skrev:Mmm... och PISK borde du ha för det!![]()
Men vi syns på torsdag, så jag ska straffa dig på nå't sätt då. Och kanske på söndag med...![]()

svampe skrev:Förlåt! Men när de åkte så var det lite sent att åka till lappland väsby med ida.
Så jag smet iväg för att se om kinesen gick bättre. Men på Torsdag.....
Edit: med tanke på din text ovanför din avatar så vill inta jag ha snöbollskrig med dig.![]()
Du är förlåten, det var knökfullt här överallt så ni kanske hade svimmat av syrebrist hur som helst. Dessutom hade alla gått när klockan var straxt efter 18. *L*
Du slipper den äckliga snön, jag loooovar! 
Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Swampe?
Åker själv ner på Fredagen och hem på Söndagen..![]()
/Lännström

JAAAA!!!!Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Åker själv ner på Fredagen och hem på Söndagen..![]()
/Lännström
Vi åker tåg ner på fredag eftermiddag och hem på söndag.
)
Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Swampe?
Åker själv ner på Fredagen och hem på Söndagen..![]()
/Lännström
kan inte, Heli ska på kryssning med jobbet den helgen.Iceman1975 skrev:Nån av er som ska ner till Mc mässan i Göteborg?
Swampe?
Åker själv ner på Fredagen och hem på Söndagen..![]()
/Lännström
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |