GSX1100FRAD
Guzzi med hängpattar
svampe skrev:Muahahahaha. Eller svartflaggad pga dimma.![]()
Vadå? Det är väl Ok att köra på 10% , tänker iaf jag göra så att ni inte kommer om mig pga rökridån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
svampe skrev:Muahahahaha. Eller svartflaggad pga dimma.![]()
muhaaa,,, jag har ju inget mer än er.... jag har bara lättat kolv. Cylle och slängt på en tyngre ljuddämpareGSX1100FRAD skrev:Vadå? Det är väl Ok att köra på 10% , tänker iaf jag göra så att ni inte kommer om mig pga rökridånMåste bara ställa kopplingen så att jag tar er i starten..
gymfrida skrev:Tur att inte vi har köpt minimoto ännu annars skulle det bli ett jäkla körande i lägenheten då vi inte var hemma....(Maja och Mille)....![]()
Heli skrev:....Ännu....
Låter som ni oxå kommer ansluta er till miniskaran.![]()
![]()
//Heli


)Minimorran skrev:Ja vad säger ni brudar? Ska vi köra skiten ur grabbarna på söndag??
(vi kanske kan supa dem under bordet på lördagkvällen, så blir det lättare...)
,bakis lr inte...
Heli skrev:Meh det är ju inte så svårt, oavsett om de e,bakis lr inte...
//Heli

Du kan få låna min hoj, så kan du sitta högt och sparka neråt på de små råttorna.Minimorran skrev:Ja vad säger ni brudar? Ska vi köra skiten ur grabbarna på söndag??![]()

Yasha skrev:Du kan få låna min hoj, så kan du sitta högt och sparka neråt på de små råttorna.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!Heli skrev:Ahahahahahahahhaaa
Kommer du oxå då, förstås med besten lr?
Härligt fler som joinar i vårt psykande på pojkarna.
//Heli
Jag har läääängtat efter inomhuspremiären och hoppas, hoppas att det är torrt så vi får köra ute också!
Yasha skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!![]()
Men inte med nå'n liten fjollmoped, besten så klart!Jag har läääängtat efter inomhuspremiären och hoppas, hoppas att det är torrt så vi får köra ute också!
Heli, du ska väl testköra besten en sväng!!!![]()

Du törs flyga, du är inte rädd!!! För att bli biten alltså.Heli skrev:Min mini är inte ens inkörd ännu
och tack för förtroendet men tror du verkligen att jag törs köra en sån hualigen tänk dig tanken ifall jag blir biten![]()


Heli skrev:förutom att jag får bla mindre trim på min hoj efter detta förmodligen som straff av min chefsmeck.![]()
//Heli

svampe skrev:Ok! Så det är så det ska vara?
Då bilr det rejs på söndag.
Hmm. ska nog byta pipa på din kines i kväll.![]()
svampe skrev:Ok! Så det är så det ska vara?
Då bilr det rejs på söndag.![]()
Minimorran skrev:Nämen! En smurf som tar ton...![]()
när och vart ska ni köra.svampe skrev:Ok! Så det är så det ska vara?
Då bilr det rejs på söndag.![]()
Wassup skrev:när och vart ska ni köra.
fundera på att åka och titta.

svampe skrev:Klockan 17.00 börjar det i gokarthallen.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |