Södertäljefolk som vill köra!!

Nu har ju jag iaf parkerat hjälmen på hyllan i en fin påse.

Så man får väl sätta ut en blänkare om att snart börja ses över en öl och skrävla så man håller kontakten iaf när man gått i ide. :fyllisar

Finns det intresse över det framöver?

Jag kommer förstås vara fattig nu pga plugg men kan ju alltid garva och glo på er bli "tuffare". :hihi
//Heli
 
*host, harkel, snörvel*

JAG VILL INTE VARA SJUK!!! :4skrika JAG HATAR ATT HA ONT I HALSEN!! :4skrika
Så, hoppas att alla tycker synd om mig nu.. :(




Heli skrev:
Så man får väl sätta ut en blänkare om att snart börja ses över en öl och skrävla så man håller kontakten iaf när man gått i ide. :fyllisar
Finns det intresse över det framöver? //Heli

Klart att det gör! :banana :fyllisar :3freak
 
Heli skrev:
Nu har ju jag iaf parkerat hjälmen på hyllan i en fin påse.

Så man får väl sätta ut en blänkare om att snart börja ses över en öl och skrävla så man håller kontakten iaf när man gått i ide. :fyllisar

Finns det intresse över det framöver?

Jag kommer förstås vara fattig nu pga plugg men kan ju alltid garva och glo på er bli "tuffare". :hihi
//Heli


Sluuurp :öl
 
Heli: :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Minimorran: :krama Krya på dig! (Glass hade varit bra för halsen, men kan ju ana vem som ätit upp den hos er :rolleyes: )

//Lännström
 
Heli skrev:
Nu har ju jag iaf parkerat hjälmen på hyllan i en fin påse.

Så man får väl sätta ut en blänkare om att snart börja ses över en öl och skrävla så man håller kontakten iaf när man gått i ide. :fyllisar

Finns det intresse över det framöver?

Jag kommer förstås vara fattig nu pga plugg men kan ju alltid garva och glo på er bli "tuffare". :hihi
//Heli

ÅÅÅHHHH NEEEEEJ!!! :huvet
Inte redan heller... det är ju ännu sommar ett bra tag till..... handtagsvärme och sedan bara tuta och köra!!! :tungan

Självklart hänger vi med och "ölar" någon gång.. trist att tappa kontakten i snöyran.

Minimorran... en stor Whiskey och vitaminer sen soooooova...
Vi hörs i morgon..
Kjam
 
Garage i Södertälje

--------------------------------------------------------------------------------

Jag söker en garageplats i Södertälje, helst ett eget garage eftersom jag har 2 hojar + div andra prylar.
Men kan jag bara klämma in gathojen så kan det oxå vara en alternativ.

Från den 1/12 är jag uppsagd från nuvarande garage.

Det kan finnas någon privatperson som inte har någon bil o har ingen större användning för garaget, som vill tjäna en hacka.

// Göran
 
Höstmörker!

Hej hallo!!

Har alla slutat att köra ännu??
Någon som ska ut i helgen????

Har alla dött???? :(

snart kommer tomten... men inte riktigt ännu!!!
:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten
 
gymfrida skrev:
Hej hallo!!

Har alla slutat att köra ännu??
Någon som ska ut i helgen????

Har alla dött???? :(

snart kommer tomten... men inte riktigt ännu!!!
:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten

Hojen är parkerad på jobbet. HSB skändar mitt garage. :gnissla

Har planer på att jag och Heli ska köpa kinaminisar.
 
gymfrida skrev:
Hej hallo!!

Har alla slutat att köra ännu??
Någon som ska ut i helgen????

Har alla dött???? :(

snart kommer tomten... men inte riktigt ännu!!!
:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten
nepp jag e fortfarande ute och gör gatorna osäker att vara på.
men snart så e det väll över, löven blir bara fler och fler på marken.
tror dom planerar på att ta över världen dom j*vl*rn* :mad:

kanske ska ut i helgen om inte man e för bakis :fyllisar
 
Iceman1975 skrev:
Imorgon ska jag ut en sväng...

@Swampe: Säg till när du vill ha minirace... :7peta

Det är tydligen åkning imorgon (lördag) SENSEI, Miinimorran, FreddeH & gymfrida ska göra vägarna osäkra och se till att bärgarna får lön. Troligen sista åkningen i år. enl uppgift.
PM'a berörda.

jag jobbar på att ta era pengar muahahahahaha. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top