Södertäljefolk som vill köra!!

Minimorran skrev:
Det låter som en lysande idé... framför allt eftersom min cykel är övertrimmad för tillfället... :rolleyes:
MUAHAHAHAHAHAAA!!! Och du tror att min är "snällare" eller vad?!? :rofl

Vi syns i hallen om ett par timmar... måste ner i garaget och dreva om besten. :tummenupp
 
Yasha skrev:
MUAHAHAHAHAHAAA!!! Och du tror att min är "snällare" eller vad?!? :rofl

Vi syns i hallen om ett par timmar... måste ner i garaget och dreva om besten. :tummenupp

Nja.. med övertrimmad menade jag ju iofs att min käre sambo hade kört sönder den... (för ovanlighetens skull..) :tungan

Det såg tjusigt ut i hallen... bilder och filmer kommer inom kort... :) ...och vill ni inte se dem så skynda er att lägga in ett veto.. :hihi
 
svampe skrev:
Spana in svampes ögon... :3freak


...somliga kör tyvärr fortare än blixten i kameran... :tungan
 

Bifogat

  • svampe1.JPG
    svampe1.JPG
    118.2 KB · Visningar: 75
  • 3-race.JPG
    3-race.JPG
    124.7 KB · Visningar: 67
  • snabbareänblixten.JPG
    snabbareänblixten.JPG
    124.7 KB · Visningar: 61
Last edited:
Ang minikörningen får nog ta tillbaka att jag skulle spöa grabbarna,

hua det var inte lätt med skinnställ på sig som stramade så att man inte kom ner ordentligt kunde inte ens vara vig. Det blir andra skydd en annan gång då ska ni få se..... :rolleyes: //Heli
 
Heli skrev:
Ang minikörningen får nog ta tillbaka att jag skulle spöa grabbarna,

hua det var inte lätt med skinnställ på sig som stramade så att man inte kom ner ordentligt kunde inte ens vara vig. Det blir andra skydd en annan gång då ska ni få se..... :rolleyes: //Heli
Jag erbjöd dig ju att ta besten! Hade du gränslat honom hade du kunant sparka på den som eventuellt inte flyttade på sig när du ville fram! :7peta
 
Heli skrev:
Ang minikörningen får nog ta tillbaka att jag skulle spöa grabbarna,

hua det var inte lätt med skinnställ på sig som stramade så att man inte kom ner ordentligt kunde inte ens vara vig. Det blir andra skydd en annan gång då ska ni få se..... :rolleyes: //Heli
Jag kan väl inte annat än hålla med... men vi skrämde upp dem iaf.. :tungan
(dessutom hade jag ju fortfarande grönskylten på, så jag är väl ursäktad..)
:)
 
Minimorran skrev:
Jag kan väl inte annat än hålla med... men vi skrämde upp dem iaf.. :tungan
(dessutom hade jag ju fortfarande grönskylten på, så jag är väl ursäktad..)
:)
Nä du Morran, du skrämde bara mig! :skrämd Med kameran... :brinnerup
Och det var en himla tur att du hade skylten på. Inne i hallen... :hihi
 
Last edited:
Yasha skrev:
Jag erbjöd dig ju att ta besten! Hade du gränslat honom hade du kunant sparka på den som eventuellt inte flyttade på sig när du ville fram! :7peta

Jo man tackar men den lilla bestämda damen behövde sova hon blev ju alldeles för kaxig, vi får ta en repris på det sen Kram
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top