Södertäljefolk som vill köra!!

hallå ni får ta det lite lungt i vinter ju..
ni måste ju överleva vinter så ni kan åka större till sommarn.
 
Iceman1975 skrev:
Skyller lite väl ofta på den stackars stugan.. :rolleyes:
Men förstår att ni vill bort från tokstan.. :rofl


Vi får ta en hojtur ner med sh folk till sommaren så förstår ni varför vi vill dit emellanåt, stor sal med mycket plats (gammalt missionshus)
skönt med vedbastu :tungan
och lite hårt slavarbete med vedhuggning
och gammaldags sanitetsanläggning :hihi utedass
//Heli

Iceman1975 skrev:
Jag följer med.. Står längs E4:an med en back öl och väntar.. :tomten

Vi får väl höra av oss nästa gång :tummenupp
denna helg ska vi skrämma lite barn, tror inte vi ens behöver klä ut oss lr?
//Heli
 
Heli skrev:
Vi får ta en hojtur ner med sh folk till sommaren så förstår ni varför vi vill dit emellanåt, stor sal med mycket plats (gammalt missionshus)
skönt med vedbastu :tungan
och lite hårt slavarbete med vedhuggning
och gammaldags sanitetsanläggning :hihi utedass
//Heli



Vi får väl höra av oss nästa gång :tummenupp
denna helg ska vi skrämma lite barn, tror inte vi ens behöver klä ut oss lr?
//Heli

Låter riktigt trevligt.. Ved eldad bast..Såååå skönt.. :fyllisar
Hänger gärna med dit nångång.. :D

Och om ni behöver klä ut er... :wiggle

Ha en trevlig helg i stugan!

/Lännström
 
VjM skrev:
Tja

Lite sent ute nu med att ta körkort, men skulle gärna vilja köra med en privat handledare :Bugar i Södertälje området. har en Kawasaki ZX9R gärna med en som har liknande mc :rolleyes:

Mvh

Vijay
Sånt där är alltid lite klurigt.. Men häng på på lite ölkvällar mm i vinter och lär känna folket så kanske det ordnar sig..
Jag blir tyvärr inte godkänd som handledare.. Jag har varit en stygg pöjk.. :fatta!
 
SENSEI skrev:
Sånt där är alltid lite klurigt.. Men häng på på lite ölkvällar mm i vinter och lär känna folket så kanske det ordnar sig..
Jag blir tyvärr inte godkänd som handledare.. Jag har varit en stygg pöjk.. :fatta!


Jag är godkänd men har ingen motorcykel...... Ölkväll låter trevligt. Jag rekomenderar "Flamingo Club" http://www.flamingoclub.se
 
Tja,

nyinflyttad sedan någon månad. Så till våren hänger jag gärna på för att lära mig vägarna här omkring. Hoj på G......Firestorm igen :tummenupp

Hörde med Svampe om garage, det var dock som jag befarade. Tänkte ha den hos Shurgard tills vidare. Om någon hör eller ser nåt, tänk på mig! :)

//Mackan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top