Såhär ser det ut

Padde skrev:
Jag ska kanske snart in och köra i Malmö.

Lär vara riktigt kul!

:tummenupp

godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

^XceeD^ skrev:
godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

Padde skrev:
Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

hmm..jadu..vet inte...annan mc typ motard..lr en leksak som minimoto, cross osv...

cRoC skrev:
Skulle jag köpa ny 125a skulle det vara en DTR ;)

ok ;)..får väl se...kanske satsar på mellanhoj istället..får som sagt se va d blir

cRoC skrev:

nepp..men jag MÅSTE ha ngt o pilla me i vinter...förra vinter blev d min gamla skitta MT5a o Miton...moppen e till salu o snart blir d samma för Miton...fick reda på att morsan funderar på att donera en mellan hoj till mej..en glidare..men vafan..den går den också :tuttar ..har jag tur så tar morsan o kör på den o sen så får jag kanske en annan av farsan...många alternativ :tungan ...men men..I've said it before and I'll say it again..vi får se :D

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back