Såhär ser det ut

Padde skrev:
Jag ska kanske snart in och köra i Malmö.

Lär vara riktigt kul!

:tummenupp

godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

^XceeD^ skrev:
godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

Padde skrev:
Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

hmm..jadu..vet inte...annan mc typ motard..lr en leksak som minimoto, cross osv...

cRoC skrev:
Skulle jag köpa ny 125a skulle det vara en DTR ;)

ok ;)..får väl se...kanske satsar på mellanhoj istället..får som sagt se va d blir

cRoC skrev:

nepp..men jag MÅSTE ha ngt o pilla me i vinter...förra vinter blev d min gamla skitta MT5a o Miton...moppen e till salu o snart blir d samma för Miton...fick reda på att morsan funderar på att donera en mellan hoj till mej..en glidare..men vafan..den går den också :tuttar ..har jag tur så tar morsan o kör på den o sen så får jag kanske en annan av farsan...många alternativ :tungan ...men men..I've said it before and I'll say it again..vi får se :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard