Såhär ser det ut

Padde skrev:
Jag ska kanske snart in och köra i Malmö.

Lär vara riktigt kul!

:tummenupp

godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

^XceeD^ skrev:
godis ;)....urk..börjar fundera på att sälja min mito o köpa en annan leksak...förslag?

Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

Padde skrev:
Alså annan MC eller leksak som typ minimoto?

Jag kan ju inte rekomendera mini moto eftersom jag inte kört nån sånn innu men några polare till mig har gjort det och dom sa att det var riktigt kul.

hmm..jadu..vet inte...annan mc typ motard..lr en leksak som minimoto, cross osv...

cRoC skrev:
Skulle jag köpa ny 125a skulle det vara en DTR ;)

ok ;)..får väl se...kanske satsar på mellanhoj istället..får som sagt se va d blir

cRoC skrev:

nepp..men jag MÅSTE ha ngt o pilla me i vinter...förra vinter blev d min gamla skitta MT5a o Miton...moppen e till salu o snart blir d samma för Miton...fick reda på att morsan funderar på att donera en mellan hoj till mej..en glidare..men vafan..den går den också :tuttar ..har jag tur så tar morsan o kör på den o sen så får jag kanske en annan av farsan...många alternativ :tungan ...men men..I've said it before and I'll say it again..vi får se :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...