Dock är min erfarenhet av systemutvecklare att de har bra betalt, även som vanligt anställda.
Vad är bra? Rätt så subjektivt och man vill ju alltid tjäna mer än man gör...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dock är min erfarenhet av systemutvecklare att de har bra betalt, även som vanligt anställda.
Vad är bra? Rätt så subjektivt och man vill ju alltid tjäna mer än man gör...![]()
Japp, inget större problem, förrän det dyker upp kvacksalvare och säljer på folk dumheter. Att iaf ha ett grundläggande hum om sakers ordning är ju vad som brukar kallas allmänbildning. Skulle vara bra om det existerade. Man behöver ju inte veta hur en dators olika minnen fungerar, men att veta att facebook är online, google är en sökmotor och firefox är en browser, och ingen av dem är internet kan ju sägas vara en ganska låg ribba att lyckas komma över.![]()
Jag är ytterst besviken på dataåldern.
Gringubbe, du har gratis porr, använd det.
.
Porr är tråkigt.![]()
Det som roar mig mest är att det fortfarande tar banker 3 dagar att föra över pengar mellan konton i olika banker. Jag menar kom igen! Kör bankerna 56k ännu?
Vad har du för konstig bank
Nuförtiden är det väl mest löner dom vill smaska på i flera dagar om dom kan![]()
Vad har du för konstig bank
Nuförtiden är det väl mest löner dom vill smaska på i flera dagar om dom kan![]()
När jag tänker efter så kanske jag har fel iaf när det gäller överföringar mellan privat konton.
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |