Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
foobar skrev:2291269Va fasen??
Exakt så där ser det ut på mina också!![]()
Det syns så väl bara mot det omspunna höljet.foobar skrev:2291269Va fasen??
Exakt så där ser det ut på mina också!![]()
Hornet_600 skrev:2291283Slangarna svettas lite olja, inget att hetsa upp sig över.... Så tillvida det inte dropparDet syns så väl bara mot det omspunna höljet.

Mr Helmut skrev:2291321ska du byta eller?
ne droppar gör det inte men det känns fan inte bra att det gått emellan höljet och slangen
Svettad dom bara vid anslutningen då.......
Mr Helmut skrev:2291321ska du byta eller?
stranglefoot skrev:2291363Ajabaj! Det där är inte alls rätt! Hylsan har legat fel i pressen och så har man upptäckt det och gjort en till pressning, alltså skjutit in hylsan i rätt läge i pressen. Reklamera genast!

Mr Helmut skrev:2291367alla säger visst olika![]()
stranglefoot skrev:2291375Jag har pressat hydraulslang i flera år så jag känner igen felet! Det är ju ändå bromsar vi har att göra med, kansk inte helt bra om det råkar skjuta ur kopplingen. Dessutom så är väl dom stålspunna slangarna gjorda i teflonmaterial. Tror inte det ska svettas direkt mycket! Bara en tanke från min sida!
stranglefoot skrev:2291363Ajabaj! Det där är inte alls rätt! Hylsan har legat fel i pressen och så har man upptäckt det och gjort en till pressning, alltså skjutit in hylsan i rätt läge i pressen. Reklamera genast!
foobar skrev:2291386Är det inte lite konstigt att de har pressat fel, upptäckt missen och gjort en till pressning, flera gånger??
På min hoj har jag stålomspunnet överallt (1 st. bak och 2 st, fram) och alla har dessa fläckar. Jag tror inte att ett sådant fel händer fler än en gång (per kund), eller? Jag har ju aldrig pressat slangar så jag vet faktiskt inte??![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |