Så här ser nya SRW ut

Bingo skrev:
Om du har några klagomål på mitt spårval i söndags så är det väl bättre att du tar det direkt med mig :mad: :D

Skall sägas i sammanhanget att utrymmet när banan ritades var mycket begränsat och att ställets topografi också är en begränsande faktor (banan ligger på en sluttning). Inte lätt att få in en lång, snabb och säker bana på den givna ytan under sådana premisser. Det är svårt att se hur det skulle kunna göras bättre när man ser banan på plats.

Publikmässigt är banan fantastisk. Man kan se ca 98% av banan från samma läktare. Man hamnar verkligen mitt i banan och det är motorcyklar/bilar på alla sidor runt en. Rätt skön känsla.
Ahhh en som är positiv.

valmers skrev:
Vi gör en bättre på Gåsen; The Bird Sighting Movie.
Menar du på allvar att vi ska filma dig i GRÖN gatgrupp på Åsen, det kan väl inte va något att visa :confused:

GSXR1100R skrev:
Menar du på allvar att vi ska filma dig i GRÖN gatgrupp på Åsen, det kan väl inte va något att visa :confused:
Nej, vi ska filma dig när du kör grönt tempo på licensträningen.

valmers skrev:
Nej, vi ska filma dig när du kör grönt tempo på licensträningen.
Nu är du taskig tycker jag, så sakta kör jag väl inte, ska se om man vågar komma ner på 1.19 i år :gnissla

Farbror har väl kört något sådant på gamla goda tiden då Åsen va en grusbana och hojarna hade trumbromsar, du och Kenta va snabba då det begav sig.

GSXR1100R skrev:
Nu är du taskig tycker jag, så sakta kör jag väl inte, ska se om man vågar komma ner på 1.19 i år :gnissla

Farbror har väl kört något sådant på gamla goda tiden då Åsen va en grusbana och hojarna hade trumbromsar, du och Kenta va snabba då det begav sig.
Om högerbenet vill böja sig mer än 90 grader nästa vecka kanske jag sotar ur gammelgixxern åt dig. Jag siktar på 1.35.

valmers skrev:
Om högerbenet vill böja sig mer än 90 grader nästa vecka kanske jag sotar ur gammelgixxern åt dig. Jag siktar på 1.35.
Gat eller rejsväxlat :hihi 1.35 moahahahaha :rofl

valmers skrev:
Det spelar ingen roll. 1.35 råkkar i grön grupp. Solbrillor innanför visiret är obligatoriskt.
Glöm inte att ha tröja utanpå skinnstället bara :mattias

inte för att jag har något emot skämtande
men som vanligt läggs det mer tid på sånt än snack om det seriösa tråden handlar om... :kocko

R2 skrev:
inte för att jag har något emot skämtande
men som vanligt läggs det mer tid på sånt än snack om det seriösa tråden handlar om... :kocko
Tråden startades av mig, syftet va att visa en go film på nya bansträckningen som vi filmade & klippte, dock är det få som kommenterar filmen, istället käbblar alla om räcken och avkörnings zoner på en bana som inte är helt färdig ännu.

Hur kul är det att lägga ner tid på filmning/redigering när alla käbblar om annat istället.

GSXR1100R skrev:
dock är det få som kommenterar filmen, istället käbblar alla om räcken och avkörnings zoner på en bana som inte är helt färdig ännu.

Jaså vad konstigt, vad känns mest angeläget, bansäkerhet på en nybyggd bana eller din klippningsteknik?

Chris Ash skrev:
Jaså vad konstigt, vad känns mest angeläget, bansäkerhet på en nybyggd bana eller din klippningsteknik?
Hade varit kul med någon kommentar på filmen, vi gör filmerna gratis för er skull och då kan ju feed back va lite trevligt att få istället för käbblet om säkeheten på en bana som INTE är klar ännu.

Dock har vi haft snabba grabbar från SS600 som har kört och dom gillade banan och gnällde inte om något.

Banan SKA bättras senare i år.

GSXR1100R skrev:
Hade varit kul med någon kommentar på filmen, vi gör filmerna gratis för er skull och då kan ju feed back va lite trevligt att få istället för käbblet om säkeheten på en bana som INTE är klar ännu.

Dock har vi haft snabba grabbar från SS600 som har kört och dom gillade banan och gnällde inte om något.

Banan SKA bättras senare i år.
Jag sa ju att filmen var skit. :mad: Fast banan verkar cool.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back