Så här ser man ut när man är skräckslagen!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Min nybadade katt som oljar ner sig i garaget men inte vill ha efterföljderna :D

Bifogat

• mille8.jpg
    mille8.jpg
    58.5 KB · Visningar: 749
Och så här ser han ut "normalt" sett.....

Bifogat

• mille4.jpg
    mille4.jpg
    61 KB · Visningar: 731
Hahahaha :D . Vad gullig han såg ut :crash .

Min katt brukar inte heller vara så förtjust i att bada :rolleyes: .

Brukar se ut så här:

Jag ---> :crash :whip <--- Xena (katten)

:hej

Njae, speciellt söt är han juknappast på första kortet :)
Trodde han skulle vara mer "bitsk" av sig vid badandet men han var lugn som en filbunke och jamade bara litegrann ibland. Däremot gillade han inte när jag skulle torka honom med hårblåsen :D Och numera tar det bara nån minut att klippa klorna på honom, förut var det i stort sett omöjligt. Sen är han lös numera i min bil när vi åker till garaget så det är nåt fel på honom iaf, han måste ha studsat för mycket i väggarna eller nåt :)

hehe, jepp! Blöt katt luktar illa..... Och när han var med och dammsög bilen så fick han pröva på hur det kändes att bli dammsugen! :D Han är livrädd för den annars men inte i bilen av någon konstig anledning.

Jag fick omöjligt ner min katt i badklaret, han kunde döda mig....

Fast det bästa han visste var att ligga på rygg utfläkt och bli dammsugad. Prrrrrrrrrrr, sa han :fakta

Han hoppade ut från balkongen så många gånger efter nårra år att det inte gick att ha kvar honom.... tror han var inne på sista livet när han lämnades ut till landet :( *saknar*

750RR

Haha. Riktigt söt! Själv har jag aldrig ens försökt att bada min katt. Tvingar ut henne i regnet ibland :p

maverick_750rr skrev:
Jag fick omöjligt ner min katt i badklaret, han kunde döda mig....

Fast det bästa han visste var att ligga på rygg utfläkt och bli dammsugad. Prrrrrrrrrrr, sa han :fakta

Han hoppade ut från balkongen så många gånger efter nårra år att det inte gick att ha kvar honom.... tror han var inne på sista livet när han lämnades ut till landet :( *saknar*

750RR

Det var tråkigt att höra, alltid trist att lämna bort husdjuren. Har haft flera katter som gått vidare via motorvägen, de dras dit av någon konstig anledning :( Har en liten katt-kyrkogård i skogen hemma hos föräldrarna där jag hoppas att inge fler ska ligga...

Out for spinner: Min katt vill knappt sitta i fönstret när det regnar, än mindre gå ut. Han är lite fisförnäm av sig och måste tvätta sig i en kvart om han har blivit blöt. Jag brukar använda blomsprutan när han inte uppför sig, så han tvättar sig ofta :D

maverick_750rr skrev:

750RR

Haha.. Varför kommer jag att tänka på Rags(spin city)!? :rolleyes:

Tråkigt att du inte kunde ha kvar han bara :(

Skräckslagen?
Den blicken brukar betyda: Som straff för att du häller vatten på mig måste jag äta upp alla dina krukväxter och kräkas på dina mattor... :zpy

Dee_cati skrev:
Min nybadade katt som oljar ner sig i garaget men inte vill ha efterföljderna :D

Söööt =)

Jag har två nya missar på g, nio veckor gamla för tillfället. Så nu snart kommer det vara tre små illbattingar som kutar omkring hemma.

Bifogat

• missar.jpg
    missar.jpg
    35.1 KB · Visningar: 411
Re: Re: Så här ser man ut när man är skräckslagen!

eisbaer skrev:
Söööt =)

Jag har två nya missar på g, nio veckor gamla för tillfället. Så nu snart kommer det vara tre små illbattingar som kutar omkring hemma.

[Gaypost]
Åhhhh... så söta :kär
Älskar valpar o små kisse missar :rodnar
[/Gaypost]

Ah ser att det är fler än jag som har problemet med att katten får olja på sig.

Men min är en sån jäkel när man duchar honom så det sker inte allt för ofta.

Vadå torka med hårblås? :confused:

Alla vet ju att katter torkar snabbast i micron! :tummenupp

ni ska få se på en riktig katt bara jag installerat digitalkamera programmet.

Namn: Tage :D
Ålder: 8år
Vikt: 8kg
Kännetäcken: Hängbuk, 6klor på framtassarna och 5klor bak.
Info: spöar på hundarna så det ryker om det, och det är 5 st stora Bernersennen också :D :whip

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor