Solid snake
Guest
honkiie skrev:Dumt förövrigt att vi diskuterar tv-spel och ger tips på bra musik i en tråd gjord för att spy galla över all musik som vi hatar![]()
Hur många trådar brukar vara ontopic efter 3 sidor då?
Förutom trådarna om politik.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Dumt förövrigt att vi diskuterar tv-spel och ger tips på bra musik i en tråd gjord för att spy galla över all musik som vi hatar![]()

duckie skrev:Creedence jävla clearwater revival - gå och dränk er!
Bruce fucking Springsteen - snyt dej i flanellskjortan
Jeff Beck - kan va nåt av det sämsta jag hört
Ulf Lundell - ----------
Ja, gubbrock helt enkelt! Riktigt jälva uselt.
Det tål att upprepas.morlock skrev:ALL MUSIK SOM SPELAS PÅ MTV!!
...(förutom det som spelas efter 24 på måndagar...)

Macho Woman skrev:Ni har missat en genre som gör mig fullkomligt vansinnig och får mig att vilja slå sönder saker. Jag har för övrigt skrivit arga brev om den till Bandit, som skulle kunna vara en bra radiokanal om de inte spelade SMÖRIG, DUM, INTETSÄGANDE, ENKEL, FÅNIG, AMERIKANSK RADIOROCK! Någon nämnde Blink 182. Jag blir vansinnig bara jag tänker på dem!![]()
är "idol" och liknande..Macho Woman skrev:Ni har missat en genre som gör mig fullkomligt vansinnig och får mig att vilja slå sönder saker. Jag har för övrigt skrivit arga brev om den till Bandit, som skulle kunna vara en bra radiokanal om de inte spelade SMÖRIG, DUM, INTETSÄGANDE, ENKEL, FÅNIG, AMERIKANSK RADIOROCK! Någon nämnde Blink 182. Jag blir vansinnig bara jag tänker på dem!![]()

Solid snake skrev:Tänk inte på Blink 182 och andra sådana band, tänk speciellt inte på hur deras låtar går.![]()
![]()

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!