sämsta musiken

Håller med dom flesta.. Håkan H, Nick and the fuckfaces suger verkligen!

:tummenupp för metal, punkrock och jag är en riktig sucker för film musik typ gladiator, den siste mohikanen , braveheart.. weird smak men...
fuck it! :fyllisar

God natt gott folk!

Ryderonthestorm skrev:
Håller med dom flesta.. Håkan H, Nick and the fuckfaces suger verkligen!

:tummenupp för metal, punkrock och jag är en riktig sucker för film musik typ gladiator, den siste mohikanen , braveheart.. wierd smak men...
fuck it! :fyllisar

God natt gott folk!

Gillar du filmmusik så borde du fixa --> Crimson tide, The rock.

Och musiken till ett bra spel --> Metal gear solid 2 sons of liberty soundtrack.
Sjukt bra musik, samma kille har gjort bland annat musiken till just, The rock.

Solid snake skrev:
Gillar du filmmusik så borde du fixa --> Crimson tide, The rock.

Och musiken till ett bra spel --> Metal gear solid 2 sons of liberty soundtrack.
Sjukt bra musik, samma kille har gjort bland annat musiken till just, The rock.

ska checka det, tack :tummenupp

Ryderonthestorm skrev:
ska checka det, tack :tummenupp

Soundtracket till MGS2 är svårt att få tag i om du inte tänkt köpa det, men då får du beställa från USA eller England, är du med på SH hubben så kan du dra det av mig, så slipper du vänta i flera veckor på att få höra det, har även Crimson tide expanded edition.

Slappa skrev:
Det är ju inte en o samma kille som har gjort alla låtarna men han har ju plockat ihop dom till filmen :fatta!
//D

Det är en annan kille också.

Men MGS2 soundtracket har han gjort själv, står det på skivan iaf, och det är riktigt bra musik.

Spelet är inte så illa det heller.

Ni ska ju spela spelet. Kör twinsnakes, sons of liberty och snake eater efter varandra, det blir grejer. Då jag spelade dom första gången så körde jag det första på ps1 och sen direkt sons of liberty. Jag sov ett litet tag efter hangar episoden i tvåan men annars körde jag non stop. Världens bästa spelserie :tummenupp

Om ni gillar filmmusik så ska ni förövrigt kolla in temat till Mononoke Hime (princess mononoke). Sjukt vacker musik till en sjukt vacker film. Miyazaki vet hur man gör film.

honkiie skrev:
Ni ska ju spela spelet. Kör twinsnakes, sons of liberty och snake eater efter varandra, det blir grejer. Då jag spelade dom första gången så körde jag det första på ps1 och sen direkt sons of liberty. Jag sov ett litet tag efter hangar episoden i tvåan men annars körde jag non stop. Världens bästa spelserie :tummenupp

Har bara Metal gear 1 och 2, men snake eater ska införskaffas snarast!

honkiie skrev:
När jag körde Sons Of Liberty första gången tyckte jag det var helt överlägset, men andra och tredje gången jag körde det kom jag till insikt hur passivt spelet är egentligen. Den effektiva speltiden är väldigt kort, resten (90%) är bara wannabe-film komponerad Kojima, man blir ju galen på codec-samtalen. :död

Del tre var bättre, men inte lika bra som jag minns första delen till PS1. (räknas inte NES-orginalen)

Solid snake skrev:
Soundtracket till MGS2 är svårt att få tag i om du inte tänkt köpa det, men då får du beställa från USA eller England, är du med på SH hubben så kan du dra det av mig, så slipper du vänta i flera veckor på att få höra det, har även Crimson tide expanded edition.

hittade skivan på pirate bay "33 tracks" blir till o tanka ner

morlock skrev:
När jag körde Sons Of Liberty första gången tyckte jag det var helt överlägset, men andra och tredje gången jag körde det kom jag till insikt hur passivt spelet är egentligen. Den effektiva speltiden är väldigt kort, resten (90%) är bara wannabe-film komponerad Kojima, man blir ju galen på codec-samtalen. :död

Del tre var bättre, men inte lika bra som jag minns första delen till PS1. (räknas inte NES-orginalen)

En härlig funktion i 2an är ju att man kan snabbspola bort codec skiten. :D

Fan i 1an när man har klarat Sniper Wolf, känsloladdat ögonblick med bra musik. :(

På tal om spel, nån som spelat Gp4? kommer hem i brevlådan snart.. Har inte lirat hoj spel förrut så jag vet inte riktigt vad jag har o se fram emot :rolleyes:

Solid snake skrev:
En härlig funktion i 2an är ju att man kan snabbspola bort codec skiten. :D
Jovisst, men det är ändå drygt som fan att man blir påtvingad dessa förbannade codec-samtal när det är som mest hektiskt. :mad:

morlock skrev:

Jag gillar sons of liberty men ettan är nog bäst. Cyborg ninja är rysligt cool. Ifall ettan hade haft samma grafik och kontroll som sons of liberty då jag spelade det hade det varit klart överlägset. Ifall twin snakes funnits då alltså. Det blir ju dock aldrig samma sak då man redan spelat genom spelet en gång. Det enda som jag blev besviken av på trean var persongalleriet, var inte många som man verkligt gillade förutom snipergubben, han var inte tråkig. Fast inget kan gå upp mot sniper wolf, psycho mantis och grabbarna

morlock skrev:
Jovisst, men det är ändå drygt som fan att man blir påtvingad dessa förbannade codec-samtal när det är som mest hektiskt. :mad:

Bara när den blir röd ju, annars ignorerar jag den, kan ju 1an och 2an utantill. :D

honkiie skrev:
Fast inget kan gå upp mot sniper wolf, psycho mantis och grabbarna

Som när man ska lira med den andra kontrollen och det, fan nu blir jag mer och mer sugen på att spela det.

Fast jag hittar inte mitt minneskort till PS1an. :(

Dumt förövrigt att vi diskuterar tv-spel och ger tips på bra musik i en tråd gjord för att spy galla över all musik som vi hatar :va

Edit: förövrigt så glömde jag den viktigaste i snake eater, the boss. Hon var inte tråkig. Tror förövrigt att trean har det vackraste slutet i något spel någonsin.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT