sämsta musiken

Goodstuff skrev:
De banden har du redan under din t8digare punkt sex.

Innan någon medelålders kille med schysst samling av tryckta t-shirts, för små spandexbyxor och en jävla massa stålar på frisörskonto gnäller så gör jag det - Korn är väl inte dödsmetall. Eller liknande. Smutsmetall skulle jag kalla det.

Il Mostro skrev:
Jag vill lägga till Elin Lanto, hon sjunger den överjävligt sockersöta låten "I Won´t Cry" med silkeslen oskuldsfull "sjunga-solo-i-pingstkyrkan-för-samhällets-utstötta-en-söndagsförmiddag-röst"

Fy fan!

:mad: keften, hon sjunger ju bra, säkert skit snygg också :kär

ALL musik förutom detta är SKIT skiiiiit i tell you

Eminem
Dr-Dre
Snoop
T-Roc ,

aja kort sagt all tung negerdunkfrån usa är bra.
Lars winnerbäck är bra han med.

Näe, nu finnt det inget bra kvar. Resten e skit skiiit

Rock :zpy
Smööör låtar aka back street boys och liknande :zpy
alternativ musik :zpy
techno :zpy
jazz :zpy
trance :zpy
Svensk Musik (musik från sverige, förutom lars winnerbäck dvs) :zpy

osv osv :mad:

Här kommer några riktigt dåliga "artister", förhoppningsvis är de numera mer eller mindre bortglömda:

Joakim Hillson - Jesus vad jag hatade hans fula nylle när han var i ropet. Nu kanske han knarkar på heltid?

Melinda Wrede - Svensk "hiphop" när den är som sämst, ful fet svenska från någon sorglig stockholmsförort.

Idiot-martin med hits som "vi har vårt eget språk, biblupiluppila" och "fiskar som simmar". Gifte sig med Dilba. Båda två är bottenskrapet av musikbranschen men tack och lov så verkar de nu ha försvunnit i evighetens glömska.

Den franska fyraåringen som "rappade" i början av 90-talet. Jag bojkottar fortfarande franska viner.

Ketchup-hororna och alla andra jävla "one summer hits wonders" inklusive de som gjorde Macarena.

En blonderad kärring som hette Jazz och var poppis i slutet av 80-talet, mitt första stora hatobjekt inom musiken.

Alla svenska rappare från Hässelby.

Alla pojkband som någonsin existerat.

Terence T'rent D'arby
Milli Vanilli
Tone Norum

Bifogat

• terencetrent[1].jpg
    terencetrent[1].jpg
    36.5 KB · Visningar: 28
  • milli.vanilli[1].jpg
    milli.vanilli[1].jpg
    21.4 KB · Visningar: 25
  • 8817starlet[1].jpg
    8817starlet[1].jpg
    30.8 KB · Visningar: 34
Tycker ej om dansbandsmusik, får rysningar i kroppen av denna smörmusik..

Jag hatar eurodance, rave, techno, synth och all annan sån där elektronisk skit. Eurodance är nog det som står högst på hatlistan av det jag nämnde nu eftersom det är sammankopplat med otroligt låg IQ, epa-traktorer och volvo-raggare.

Last edited:
sgtpepper skrev:
Här kommer några riktigt dåliga "artister", förhoppningsvis är de numera mer eller mindre bortglömda:

Joakim Hillson - Jesus vad jag hatade hans fula nylle när han var i ropet. Nu kanske han knarkar på heltid?

Melinda Wrede - Svensk "hiphop" när den är som sämst, ful fet svenska från någon sorglig stockholmsförort.

Idiot-martin med hits som "vi har vårt eget språk, biblupiluppila" och "fiskar som simmar". Gifte sig med Dilba. Båda två är bottenskrapet av musikbranschen men tack och lov så verkar de nu ha försvunnit i evighetens glömska.

Den franska fyraåringen som "rappade" i början av 90-talet. Jag bojkottar fortfarande franska viner.

Ketchup-hororna och alla andra jävla "one summer hits wonders" inklusive de som gjorde Macarena.

En blonderad kärring som hette Jazz och var poppis i slutet av 80-talet, mitt första stora hatobjekt inom musiken.

Alla pojkband som någonsin existerat.

Vilken nostalgitripp, hette han "Jordy" den lille fransmannen?
För övrigt så är väl samtliga dokusåpafabricerade band jävligt dåliga.

För ett par veckor sedan lyssnade jag på "singellistan" i P3, den baseras på singelförsäljningen i Sverige (kan väl iofs inte vara många som köper). Nåväl, etta, dvs den singel som har störst efterfrågan, var en riktigt jävla dålig cover på en lika dålig låt från det förflutna...

Samantha Fox:s "Touch Me" i upphottad discofittaversion med Günther!
Detta är tydligen vad majoriteten av svenska folket vill höra och som de dessutom är villiga att betala för. Jag skäms över att vara svensk i såna lägen!

sgtpepper skrev:

:fakta :rofl

Miss_Orchidee skrev:
Så...

Abba
Hanne Boel
Cher
Maggie Realley
Cornelius Vresvijk
Elton John

Ok Cornelis V är bra, övriga är verkligen kommersiellt lättlyssnat SKIT...och jo jag är en av de där som enbart dansar på dansgolven för att få tjejer, och det känns hemskt och falskt av mig, men vart finns de tjejer som lyssnar på bra musik, som man kan svänga loss till på riktigt?

Last edited:
som nämnts tidigare "smaken är som baken"

Peps Persson och Wilmer X är sköna men man kommer ju från vackra Skåne. Destinys child o Mariah klagar jag heller inte på och även fjortis techno går hem vid sina tillfällen. Evanescence är grymt bra och även Timbuktu har skönt gung. Men nu var det vilken musik som man INTE gillar och då får jag nog säga dansband, folkmusik, jazz ... och Eva Dahlgren.

jag såg och hörde nic and the familys nya video på ztv inatt. Jag försökte slå av men jag halkade bara på mina egna spyor då jag skulle gå till tvn och svimmade efter ett tag av ilska och förakt.

jaa seiko & nisse järnet & markus har redan 99,9% av all skit som hörs på sin lista.
Värt att tillägga är väl allt ulf lundell gjort + jan teigen + hooba stank el vafaan de heter! de kan gå o fista sig direkct som det det heter på modern svänska :hihi

Allt,precis allt som Orup-fan har haft ett finger med att göra.

den enda radiohitten som jag inte börjat hata mer än livet självt är seven nation army. Fyfan så less man blir.

Det sämsta jag nånsin har hört är David Hasselhoffs TYSKA skiva. Speciellt då låten "Du". Den är så fruktansvärt löjlig & man antingen gråter av ilska eller blir förlamad av chock när han på sitt speciella "tysk-amerikanska" sätt förloämpar ens hörsel.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!