Tegheim
Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Kan du ha mer fel?
Du betalar ju en dyr premie för en hoj som är statistiskt "farlig". Och farliga hojar är ju vad vi vill ha. Så får vi ju betala därefter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du ha mer fel?
Menar du mig nu eller?![]()
Du är rolig du politiker är de sniknaste jävlarna i landet
Men som sagt solidaritet är inget som hålls högt av SHare så varför ska det vara det i detta fallet?
Jag har redan sagt att du är/kan vara skyldig till bedrägligt beteende. Du har ju fortfarande det ekonomiska intresset i mc:n oavsett vem som äger den på pappret, om du fått den, etc. Snappat??
Du är ju faktiskt trögare än jag trodde.![]()
Nej, jag menar Joyje. Du verkar ha allt i sin ordning.![]()

En sak är iallafall säker angående politik och det är att om moderaterna och dess geliker hade skött styret från säg 1920 och fram till idag så hade varken du eller jag haft råd att äga något fordon alls med motordrift, ditt boende skulle var i nerslitna kalla kaserner av något slag, och din inkomst skulle på sin höjd räcka till mat o kläder, meeen vem fn vet, du kanske är så pass rik att du kan leva på räntorna.....en rikedom du antagligen fått av dina föräldrar, för inte har du då jobbat ihop den själv inte.![]()
Skulle jag gjort mig skyldig till något är jag ganska säker på att FB skulle vara de första att peka finger. Liten hemlis som du inte kanske visste. FB är inte här för o vara snälla när din olycka är framme. De vill ta dina pengar!
Försäkringsbolagen far ju med osanning när de tvingar folk att betala för fordon i trafik även fast det inte används i trafik?
Skulle jag gjort mig skyldig till något är jag ganska säker på att FB skulle vara de första att peka finger. Liten hemlis som du inte kanske visste. FB är inte här för o vara snälla när din olycka är framme. De vill ta dina pengar!
Du betalar ju en dyr premie för en hoj som är statistiskt "farlig". Och farliga hojar är ju vad vi vill ha. Så får vi ju betala därefter?
En sak är iallafall säker angående politik och det är att om moderaterna och dess geliker hade skött styret från säg 1920 och fram till idag så hade varken du eller jag haft råd att äga något fordon alls med motordrift, ditt boende skulle var i nerslitna kalla kaserner av något slag, och din inkomst skulle på sin höjd räcka till mat o kläder, meeen vem fn vet, du kanske är så pass rik att du kan leva på räntorna.....en rikedom du antagligen fått av dina föräldrar, för inte har du då jobbat ihop den själv inte.![]()
Och du gick i skolan..... 1906?
Dagens moderaterna existerade inte 1920. Borgarbrackorna sen dess dog på 50-talet.
Och din gråsossiga attityd hade fört till ett land liknande... Vitryssland?!
kan jag genom att fuska göra så att jag får tillbaka skita mycket på skatten eller få en skita billig försäkring utan att jag blir lidande av det eller riskerar åka fast så är det klart som fan att jag skulle göra det!
ni andra hycklande messvenskar som inte skulle göra det får skylla er själva.
nu blir jag poppis men det skiter jag i... vågar vara ärlig![]()

Jag betalar ju när jag kör så visst brukar jag den så betalar jag mer än gärna men om den ska stå o leka prydnad ett halvår så ser jag ingen vits med det.
Och du gick i skolan..... 1906?
Dagens moderaterna existerade inte 1920. Borgarbrackorna sen dess dog på 50-talet.
Och din gråsossiga attityd hade fört till ett land liknande... Vitryssland?!
Men va fan precis skulle vi ju vara solidariska sossar?!
Du gick matte i skolan va? Du gick i skolan?!
Om du inte förstår skillnaden tycker jag du ska skaffa dig en säsongs-försäkring, där betalar du exakt för vad du gör med hojen.
Eftersom vi oftast har längre än 6månader säsong i sverige så "tjänar" du på att ha helårs-försäkring.
Exempel:
Helårsförsäkring 12000:- = 1000:-/månad (även avställd)
Säsongsförsäkring:
Avställd= 200:-/månaden
Påställd= 1800:-/månaden
Avställd 6månader = 1200:-
Påställd 6månader = 10800:- = 1800:-/månaden
Summa: 12000:-
Alltså lika mycket per år.
MEN, kör du 8månader så är du ju en ökad risk till skillnad från din granne som bara kör påställd 6månader.
Och då får du betala därefter eftersom du inte ville haka på deras "erbjudande" om helårsförsäkring.
Avställd 4månader = 800:-
Påställd 8månader = 1800x8 = 14400:-
Summa= 15400:-
Nu är det bara upp till dig att välja.
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife