Jag har just sålt min hoj och sörjer redan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Milla skrev:2520784Fan, du missade ju två månaders körning ju. På det sättet är det väl tur i oturen att det är höst nu. Dock så tror jag inte att kommer det inte finnas någon ekonomisk möjlighet att köpa en ny hoj nästa säsong..
Kunde ju inte hålla mig..Jag e ju en bitch säger Kaptenen!![]()
Ska ta en tur ensam idag, sen blir det att lämna den hos Din MC imorgon. Om Thygod kan hämta mig vill säga, känns som att man behöver en vän då..

sportbike skrev:2521464Varför inte bjuda in ett gäng händiga SH:are på höstfest ?
Du fixar käket,dom fixar taket..
Det vimlar ju av hantverkare här![]()
Klart det duger med korv,det är ju baskosten för en hojåkare.Milla skrev:2521469Hehe, ja om det duger med grillkorv, jag har ju som sagt inget kök..*s*
Dock så kostar ju virke mm en del oxå..
sportbike skrev:2521482Klart det duger med korv,det är ju baskosten för en hojåkare.
Det finns säkert nån här som jobbar på brädgård,upp med en `hjälp mig med taket`-tråd bara.
Klart du ska ha hojen kvar,du passar ju på den![]()
se så,in med en annons,bara................
Nogger skrev:2521883....man är inte hel utan sin hoj :-( Sorgen finns där hela tiden...

Swedie skrev:2520968Jag har just sålt min hoj och sörjer redan![]()
Kommer spionera på er!! =)H_sson skrev:2522304en liten tröst är ju att den hamnar i rätt händer iaf![]()
Milla skrev:2520748Måste sälja min älskade pärla för att försöka rädda min ekonomi. Det finns inga andra utvägar tyvärr..
Bör man använda sorgeband?
En sann posör svarar ofta så.KalleNorton skrev:2522820Sörja för att man sålt en hoj? Det låter som att ni verkar tro att hojen har (som ducatiåkare så gärna antyder) en själ.
Swedie skrev:2520968Jag har just sålt min hoj och sörjer redan![]()
tobbeviking skrev:2522853Är man hojåkare för att det är ett intresse, då menar jag inte sådär grönjäkligt intresserad så att man följer varje motoGP, eller pratar hoj oavbrutet varje kafferast. Utan just för att det ända in i själen känns bra att köra knarr. Då går sorgen aldrig över, jag var utan hoj en period av mitt liv.
Jag mådde fysiskt dåligt varje vår, så fort man hörde första hojarna komma ut på vägarna så nästan grät man. Gick jag och pratade med ngn på stan och det kom en hoj, så tystnade jag och bara stirrade på knarren. Flera bekanta och även min dåvarande sambo påtalade detta för mig. När jag sedan gav mig fan på att snabbmakaroner var bra kost som tål att upprepas så köpte jag hoj igen.
Då lovade jag mig själv att aldrig sätta mig i den sitsen igen, så jag behöver sälja hojen. Skulle det bli så illa så skulle jag köpa moppe och knattra runt med, bara det har två hjul och motor.
Så du vet vad du har att vänta dig, fixa taket och köket. Banta ner ekonomin till nudlar och ris om så behövs. Skippa ketchupen och jobba övertid, sy grytlappar, tälj tomtar eller vad som helst. Bara du får råd att skaffa knarr igen.
Jag lider med dig![]()
Men faktum är att hojägandet inte behöver vara så våldsamt dyrt om man kan tänka sig att köra en äldre knarr bara för att ha ngt att ta till då abstinensen slår till.
//Tobbe
En sann posör svarar ofta så.
Kör man hoj för att det är coolt eller för att polarna gör det så är det nog svårt att förstå vilket tomrum avsaknaden av hoj kan göra.
//Tobbe
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |