Sälja hojen, hur länge har man sorg?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Måste sälja min älskade pärla för att försöka rädda min ekonomi. Det finns inga andra utvägar tyvärr..
Bör man använda sorgeband? :va

Känns som man aldrig kommer hitta någon som är lika bra och som man kan älska lika mycket igen.Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Den hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen.

Alla eventuella likheter med andra inlägg är helt medvetna. :tungan

Ironin till trots så känns det jäkligt tungt..
 

Bifogat

  • Lunda 20060919 007.jpg
    Lunda 20060919 007.jpg
    140.5 KB · Visningar: 200
Last edited:
Milla skrev:
2520748 Måste sälja min älskade pärla för att försöka rädda min ekonomi. Det finns inga andra utvägar tyvärr..
Bör man använda sorgeband? :va

Känns som man aldrig kommer hitta någon som är lika bra och som man kan älska lika mycket igen.Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Den hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen.

Alla eventuella likheter med andra inlägg är helt medvetna. :tungan

Ironin till trots så känns det jäkligt tungt..


Du komemr ha sorg till du har hittat en ny....det går aldrig över annars :pannkyss
 
de e bara att sälja, jobba, tjäna pengar och köpa en ännu bättre:tummenupp
ang sorgeband.. tja kanske det hjälper lite.. hoppas att det går bra och att du får en ny hoj snart:pannkyss
 
Last edited:
2 månader sen jag sålde min 929:a, har fortfarande ångesttankar, behövde med pengar så ingen annan utväg fanns än att sälja:(
 
Milla skrev:
2520748
Alla eventuella likheter med andra inlägg är helt medvetna. :tungan

Vi har ju redan pratat om ditt beslut & det hela känns jättetråkigt.

Måste också hålla med om att det är en slående likhet, skillnad hoj & man bara :D
 
abethebabe skrev:
2520779 2 månader sen jag sålde min 929:a, har fortfarande ångesttankar, behövde med pengar så ingen annan utväg fanns än att sälja:(

Fan, du missade ju två månaders körning ju. På det sättet är det väl tur i oturen att det är höst nu. Dock så tror jag inte att kommer det inte finnas någon ekonomisk möjlighet att köpa en ny hoj nästa säsong.. :gråta

Ullis skrev:
2520782 Vi har ju redan pratat om ditt beslut & det hela känns jättetråkigt.

Måste också hålla med om att det är en slående likhet, skillnad hoj & man bara :D

Kunde ju inte hålla mig..Jag e ju en bitch säger Kaptenen! :yoparty

Ska ta en tur ensam idag, sen blir det att lämna den hos Din MC imorgon. Om Thygod kan hämta mig vill säga, känns som att man behöver en vän då..
 
Last edited:
Ullis skrev:
2520782 Vi har ju redan pratat om ditt beslut & det hela känns jättetråkigt.

Måste också hålla med om att det är en slående likhet, skillnad hoj & man bara :D

Fast ibland vet i fan om det är någon skillnad....den känns då väldigt mycket man *stön*
 
Ullis skrev:
2520795 Fast ibland vet i fan om det är någon skillnad....den känns då väldigt mycket man *stön*

Hehe, ja den är ju det enda man gränslat denna sommar...:rolleyes: Man blir alltid tillfredsställd dessutom! :yoparty

Jävla skit!!! :( Jag vill inte sälja den...
 
Last edited:
Tror inte det finns något att likna med den sorg man får bära då man är tvungen att sälja sin älskade hoj eller på annat sätt som gör att man inte får köra.
Jag har lidit i över 2 år och jag vet hur det är, kan verkligen känna med er :(
Vi borde spara ihop ett konto som typ en A-kassa som bekostar en hoj för dem som måste sälja sin ... :)
 
MacRabbit skrev:
2520814 Går alltid att cykla tjejen! :) Eller så får vi nu båda tigga skjuts och se snälla ut bara..

Hörru kaninjäkel, nu är du elak!!! Nog för att jag inte kör så fort, men att antyda att jag kan cykla i samma fart är INTE schysst...:gråta

:krama
 
Milla skrev:
2520823 Hörru kaninjäkel, nu är du elak!!! Nog för att jag inte kör så fort, men att antyda att jag kan cykla i samma fart är INTE schysst...:gråta

:krama

Meh, det var en komplimang ju :tungan Typiskt tjejer ;)

Vad tror du att du får för hojen?
 
MacRabbit skrev:
2520827 Meh, det var en komplimang ju :tungan Typiskt tjejer ;)

Vad tror du att du får för hojen?

Vet inte, hoppas få ut lite mer än vad det är kvar på lånet iaf..

Har ju ett tak som måste bytas innan vintern, men inga pengar :(
 
Vi får spamma tråden så att potentiella köpare hittar finfin röd hoj då :) Lycka till! Tror du klarar dig bra som hojlös nu under hösten och vintern.. :pannkyss
 
Milla skrev:
2520837 Vet inte, hoppas få ut lite mer än vad det är kvar på lånet iaf..

Har ju ett tak som måste bytas innan vintern, men inga pengar :(
Det blir sorg tills du köper nästa!!! Tak?? Det kan täckas med pressening! Jag har haft sorg hela sommaren väntar på utlanads vium till OZ land!
 
Gsxraren skrev:
2520852 Det blir sorg tills du köper nästa!!! Tak?? Det kan täckas med pressening! Jag har haft sorg hela sommaren väntar på utlanads vium till OZ land!

Tyvärr är det mer komplicerat än så. Jag har inget kök då yttertaket där är mögelskadat, och tills taket är bytt kan jag inte fixa köket...Har bott så här sedan april nu, och det kommer bli jäääääkligt kallt i min redan kalla stuga om det inte blir fixat innan vintern.. :(
 
Milla skrev:
2520860 Tyvärr är det mer komplicerat än så. Jag har inget kök då yttertaket där är mögelskadat, och tills taket är bytt kan jag inte fixa köket...Har bott så här sedan april nu, och det kommer bli jäääääkligt kallt i min redan kalla stuga om det inte blir fixat innan vintern.. :(
Hmmmm!!! Sorg lär det bli då rå...
 
Fan va jobbigt!! hur ska du klara vintern utan en säsong att se fram emot?
 
jag köper en ny hoj före jag gör mig av med den gamla, då tycker man att det är gött att bli av med den "gamla" hojen :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top