Måste sälja min älskade pärla för att försöka rädda min ekonomi. Det finns inga andra utvägar tyvärr..
Bör man använda sorgeband?
Känns som man aldrig kommer hitta någon som är lika bra och som man kan älska lika mycket igen.Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Den hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen.
Alla eventuella likheter med andra inlägg är helt medvetna.
Ironin till trots så känns det jäkligt tungt..
Bör man använda sorgeband?
Känns som man aldrig kommer hitta någon som är lika bra och som man kan älska lika mycket igen.Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Den hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen.
Alla eventuella likheter med andra inlägg är helt medvetna.
Ironin till trots så känns det jäkligt tungt..
Bifogat
Last edited:



