Sälja en skuld inofficiellt?

Fan, sitter inte du och krökar såhär dax? Eller har du bytt din CM mot bröstmjölksersättning?

Du, jag kom hem för 30 minuter sedan efter att ha slitit arslet av mig både i huset och i sommarstugan så jag har inte hunnit med mer än 2 glas Four roses :(
Min CM mot mjölkersättning!? Ujujuj, den dagen den sorgen. Jag är ingen modern pappa som tar hand om ungen före 1 års ålder och tills dess hoppas jag att hon har lärt sig annat än suga på tutte :brinnerup

Du, jag kom hem för 30 minuter sedan efter att ha slitit arslet av mig både i huset och i sommarstugan så jag har inte hunnit med mer än 2 glas Four roses :(
Min CM mot mjölkersättning!? Ujujuj, den dagen den sorgen. Jag är ingen modern pappa som tar hand om ungen före 1 års ålder och tills dess hoppas jag att hon har lärt sig annat än suga på tutte :brinnerup

MOHAHAHA. DU är ju 25+, och du suger väl fortfarande tutte när tillfälle bjuds :tungan

Nja det är en bit att åka men kunde vart värre hittar dock inte spec bra i västerås..
Men du har PM...

Haha, klockrent!
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=v%e4ster%e5s

Alltså är du en fjant som inte lyckas få tillbaka dina "svarta" pengar och vill gå fegisstil vägen. Konstigt du som har så starka internet muskler!

Att fuska med skatte pengar reagerar ingen på verkar det som, men hade det handlat om skenförsäkring hade alla moral Lottor på detta forum spänt sina internet muskler till kulorna exploderar.

Men du är lika hård mot de hårda som förut antar jag?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4697210&postcount=18

Sluta bråka nu pöjkar! Det är fint väder ute, nu ska jag ut och gäza! Ut med er också. :)

Du som är i branchen, vad är det för fånar som blir jurister på typ ett museum eller fackförening?

Kanske de som inte platsar i advokatvärlden.:lol

Faktum är att de som sysslar med socialförsäkringar på LO-TCO Rättsskydd är duktiga. Det märkliga med Rättsskyddet och något som är totalfrämmande i advokatvärlden, är att Rättsskyddet har order från sina ägare att inte stämma AFA Försäkringar. Detta är absolut förbjudet. Ytterligare ett bevis som jag ser det, för att facket är mer intresserat av sitt eget väl och ve (i detta fall som ägare av halva AFA) än av medlemmarna och deras rätt till rimliga ersättningar vid skada.

Kanske de som inte platsar i advokatvärlden.:lol

Faktum är att de som sysslar med socialförsäkringar på LO-TCO Rättsskydd är duktiga. Det märkliga med Rättsskyddet och något som är totalfrämmande i advokatvärlden, är att Rättsskyddet har order från sina ägare att inte stämma AFA Försäkringar. Detta är absolut förbjudet. Ytterligare ett bevis som jag ser det, för att facket är mer intresserat av sitt eget väl och ve (i detta fall som ägare av halva AFA) än av medlemmarna och deras rätt till rimliga ersättningar vid skada.

Skönt!
Att även denna tråd kan mynna ut i hets mot facket. :)

Ordningen återställd.

:banana

Vad månde ha blivit av denna tråd om Dee_cati varit med i facket.:) Skönt att vi lyckades ta oss till målet till slut i alla fall.:D

Hmm, man kanske skulle gå med kommuniströrelsen ändå? Det måste vara en härlig känsla med hela den där "Alla för en"-grejen och såna där saker :rolleyes:

Fi fan, facket......sossar !:huvet:glömdet

Vad är det för fel på sossar nu då :confused: :mad: Det är väl ALDRIG fel att dela med sig, delad glädje är dubbel glädje! Tänk vad glad man blir av att dela med sig av allt, tex dina surt förvärvade pengar.
Nu är ju du så fruktansvärt överbetald så du inte märker nåt av det men alla med normala inkomster under en miljon/år tex lär ju känna sig glada varje morgon de stiger upp under rödtottarnas diktatur :krama:krama

Skönt!
Att även denna tråd kan mynna ut i hets mot facket. :)

Ordningen återställd.

:banana

Har du tänkt så långt som att om dom RödGröna vinner valet så kommer du att få en tvättäkta kommunist (Ohly) som nån minister?

Vad tycker du om dom framtidsutsikterna?

Plötsligt är facket bara småpotatis...

Har du tänkt så långt som att om dom RödGröna vinner valet så kommer du att få en tvättäkta kommunist (Ohly) som nån minister?

Vad tycker du om dom framtidsutsikterna?

Plötsligt är facket bara småpotatis...

Att det finns kommunister som gillar den utvecklingen kan jag förstå. s- och mp-väljare borde fan i mig tänka efter en gång till... I synnerhet som det ju nu visat sig att Måna gör vilka eftergifter som helst för att försäkra sig om kommunisternas stöd. Bäva månde Svea Rike...

Att det finns kommunister som gillar den utvecklingen kan jag förstå. s- och mp-väljare borde fan i mig tänka efter en gång till... I synnerhet som det ju nu visat sig att Måna gör vilka eftergifter som helst för att försäkra sig om kommunisternas stöd. Bäva månde Svea Rike...

Det är ju just det som är problemet, att de inte tänker alls. För det första så har inte Fjällräven-jackor i riksdagen att göra, bara det är ju så sjukt att man vill spy på skiten.
För det andra, vare sig de blåa eller kommunisterna bör få agera ihop med andra partier för att ta sig till makten. Ett parti eller inget, det är fan inte ok att hora sig bara för att få mandat :mad:

Synd att man har för hög moral för att bli politiker, annars jävlar :banana

dags att flytta denna tråd till dumpforumet:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP