Vart bor han som är skyldig dig?
Kanske kan köpa skulden av dig om du är intresserad av att sälja den?
Polisen behöver du inte oroa dig för...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill du låna mina nunchucks?
![]()
GivetHan bor i Västerås så det är ju inte så långt att åka för dig att inhämta betalningsmedel
![]()
Åh, vi har en deal. Det här kommer bli kul att följa.![]()
Så länge han tar med sig snubben på bilden så får han köpa den vilken dag som helst. Äh, han kan FÅ den om han tar med snubben på bilden. Men då måste allt videodokumenteras för framtida bruk...
Varför inte be dem hämta sjuttio miljoner på en gång i så fall?
Jag undrar lite hur du tänkt styrka den fordran du tycker att du har, det är inte så man bara kan dra fram en siffra ens till sådana där hårdingar. Varför inte be dem hämta sjuttio miljoner på en gång i så fall?
Ditt case borde vara closed, dessutom har hundratalet människor läst om det nu.Det här är verkligen den sämsta indrivning jag sett.
Slås bara av min kompis fd kollega som startade affär och på riktigt skickade västar på en praktikant som stulit en vara för 40kr.
![]()
Förstår du? Han blåste mig alltså medvetet, det är inte schyst på något vis.
Anstiftan till hot anstiftan till utpressning möjligen utpresning osv osv klart som fan du vet om att det e ett brott.Vad är problemet? Jag har ett papper som visar att han bara har behövt betala 40% av den ursprungliga skulden. Mitt bevis sedan att han skulle betala tillbaka resten är ju såklart bara muntligt men jag tror inte att de kräver mer än så, han själv vet ju om det också.
Och att många har sett tråden spelar väl ingen som helst roll om det hela är "lagligt" för min del? Jag vill ju veta vad brottet är isåfall och jag tänker inte löpa linan ut om det visar sig att jag själv kan råka illa ut. Om det visar sig att INGEN i har blivit dömd för något dylikt så känns det ju ganska safe, eller hur?
Jag hade låtit saken bero om det bara hade rört sig om en vanlig konkurs pga inkompetens men han lurade mig att jobba vidare med anställda fast han visste att han inte kunde betala mig. Istället för att säga "Du kan lägga ner hammaren nu, jag kan inte fortsätta betala dina fakturor". Förstår du? Han blåste mig alltså medvetet, det är inte schyst på något vis.
Alltså är du en fjant som inte lyckas få tillbaka dina "svarta" pengar och vill gå fegisstil vägen. Konstigt du som har så starka internet muskler!
Att fuska med skatte pengar reagerar ingen på verkar det som, men hade det handlat om skenförsäkring hade alla moral Lottor på detta forum spänt sina internet muskler till kulorna exploderar.
Min f.d. kollega förde gerillakrig mot en gubbe som vägrade betala en skuld. Hans mobilabbonnemang var alltid spärrade, liksom samtliga betal- och kreditkort. När han fixat allt nytt gick det någon vecka innan det började om.
Han fick sina pengar.
Baksidan av myntet är att precis alla hyss man hittar på kan slå tillbaka lika hårt, minst.
![]()
Badsituation, jag förstår vad du menar tror jag. Men du menar alltså att JAG skulle vara den utan moral i detta fallet? Rolig tankegång, jag trodde att det var den som undvek att göra rätt för sig som var den personen i vanliga fall. Sen kom jag på att detta var sporthoj.com och då gäller ju inte vanliga regler.
Att de skulle fortsätta utpressa mig på pengar är obefintligt, det är jag övertygad om.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |