Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jåke skrev:Pratar du om telefonens PIN-kod? Isåfall går det att låsa upp den/byta kod med hjälp av IMEI-koden. Kolla i handboken.
Är det kortets PIN-kod går det att beställa ett nytt kort på vilken mobil-butik som helst.
Kakan skrev:jag pratar om säkerhetskoden i alla fall
det som gör mej mest förbrylad är att jag har inte nå minne om att ställa in en säkerhetskod på min mobil......
tror jag har haft nån som var vänlig och pilla på den åt mej........tjockisbulle skrev:jag med.
Det ska iaf gå att ändra med hjälp av telefonens IMEI...det är så de gör när de tar betalt för att låsa upp den.tjockisbulle skrev:jag med.
Jåke skrev:Det ska iaf gå att ändra med hjälp av telefonens IMEI...det är så de gör när de tar betalt för att låsa upp den.
tjockisbulle skrev:Ok.
Då får jag väl leta upp IMEI koden då.
Tackar.
Herman skrev:För IMEI trycker man *#06# så kommer den upp.... om det hjälper.
Kanske enklare att titta på baksidan av mobilen eller på lådan....Herman skrev:För IMEI trycker man *#06# så kommer den upp.... om det hjälper.
Qwerty skrev:Nej du kan inte ta reda på låskoden med hjälp av Emei numret. Det är inte så man låser upp en låst telefon. Det görs med dator som helt enkelt läser av vad som är den aktuella koden(nokia) och Ericsson har att man gör en reset av koden.
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |