Ludde78
Sporthojsnörd
Nyteknik skrev:2167716Självklart har jag mycket att säga om säkerhet. Jag kan inte tänka mig något annat som är mer viktigt för oss som tävlar i roadracing. Att jag inte har engagerat mig preventivt i detta beror förstås på att jag varken har tid, kunskap eller ansvar. De som däremot har ansvar för säkerheten på Sviestad och valt att engagera sig i detta borde vara extra bedrövade en sådan här dag.
Chrille skrev:Jag beundrar alla de människor som gör RR möjlig för oss, som aktiv eller åskådare. Att ge dem skit, speciellt i det här sammanhanget är osmakligt.
oFFkeFF skrev:2168036
Det nyteknik gör här, är att lägga ansvaret på någon annan, det passar så väl in i hans ideologi.
Ja Nyteknik har en ideologi/mentalitet bestående av superJante, superKommunist och superEgoist.

Att först skylla på att "man inte har tid" och/eller "ansvar" att hjälpa till för att förbättra bansäkerheten, och sedan slänga skit på dom som ideelt ställer upp på bandagar, och indirekt ge dom skulden för katastrofen, är som sagt, för att uttrycka sig milt, osmakligt.
Over & Out
Last edited by a moderator: