Glöm inte bort Per Träff och Teddy. De är ju snabba iofs. Sedan har vi Rolle på sin Rotax och knatteligan på sina 125r men dem får man ju stryk av hela bunten.
![]()
Jag tänkte uppmuntra honom genom att bara nämna dig och mig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte bort Per Träff och Teddy. De är ju snabba iofs. Sedan har vi Rolle på sin Rotax och knatteligan på sina 125r men dem får man ju stryk av hela bunten.
![]()

Jag tänkte uppmuntra honom genom att bara nämna dig och mig.![]()
![]()
Problemet är ju att de inte ser oss som reella hot.Jag tänkte uppmuntra honom genom att bara nämna dig och mig.![]()

Problemet är ju att de inte ser oss som reella hot.![]()
Jag har inte ens skruvat ihop hojen ännu....har en fantasi om att åka ner den 6/5 och sedan köra KM den 13/5 men vi får se. Vi kan ju höras av när och om det närmar sig.Är du nere på sviestad något? Vi kan ju samåka nån tisdag![]()
Hur långsamt menar du?Hur snabbt styr ni runt de dära?

Jag har inte ens skruvat ihop hojen ännu....har en fantasi om att åka ner den 6/5 och sedan köra KM den 13/5 men vi får se. Vi kan ju höras av när och om det närmar sig.
Hur långsamt menar du?
Resultaten från förra årets B-race finns på LMS.se så kan du se själv.![]()
![]()
Tillhör Torkel och jag knatteligan också?![]()
Jag tror att det enbart är tänkt att du kan stoppa dit aprilia grejer på rgv'n för att göra den som en vanlig RS. Öhlins saker skulle jag med vilja köra men det får jag inte![]()
Jag har inte ens skruvat ihop hojen ännu....har en fantasi om att åka ner den 6/5 och sedan köra KM den 13/5 men vi får se. Vi kan ju höras av när och om det närmar sig.
Du får sätta på Öhlinare på en RGV och köra i SP enligt reglementet.
Då gör man inte helt bort sig med en Sv ser jag![]()
Tillhör Torkel och jag knatteligan också?![]()

Kanske ska försöka låna en 250r och bratta lite liten debutant på. Någon som har en att hyra ut över en helg kanske..?
vart finns reglementet? länken på erf.nu funkar inte....
Jaså, ska Sleven toppa med Torkel på startplattan. Känns nästan lite fuskigt att ha en teamchef som har fingrarna ända inne i GP-depån. Själv hoppas jag få en styrning i Team Mattias Racing och kunna upprepa förra årets succé. Jag väntar bara på att Mattias ska komma och vifta med ett Wild Card.Torkel är ju A-führer. Är du B får du köra, Torkel får vara din paraplyflicka.![]()
Mattias, som i jag? Däckvärmare och glada tillrop kan jag naturligtvis tillhandahålla, allt i samma goda ordning som under succéåret 2007. 13/5 bokar jag för team managing nu då.Jaså, ska Sleven toppa med Torkel på startplattan. Känns nästan lite fuskigt att ha en teamchef som har fingrarna ända inne i GP-depån. Själv hoppas jag få en styrning i Team Mattias Racing och kunna upprepa förra årets succé. Jag väntar bara på att Mattias ska komma och vifta med ett Wild Card.![]()
Fittikattan vilket fusk! Teamchef och grejer! :madJaså, ska Sleven toppa med Torkel på startplattan. Känns nästan lite fuskigt att ha en teamchef som har fingrarna ända inne i GP-depån. Själv hoppas jag få en styrning i Team Mattias Racing och kunna upprepa förra årets succé. Jag väntar bara på att Mattias ska komma och vifta med ett Wild Card.![]()
Vi har varit rätt frikostiga i vilka hojar som är tillåtna, härom året fick en RG500 köra för att den var så gammal. Kan inte tänka mig annat än att t ex din SV är tillåten även utan officiell SP-status på loppet, vi vill ju att SP-förarna ska komma och din hoj är ju en SP-hoj.
Antar att vi måste kolla med ERF-folket också huruvida de vill att våra B-race (lördag och söndag) ska ingå i serien eller inte och om det är tillåtet att köra i 125-400 eller om vi måste ha en egen klass för er, i så fall kan det bli problem med tidsschemat.
Det smuttaste enligt mig vore om ni körde i 125-400 i stället för att det blir två halvtomma klasser. Ni kan ända köra om inbördes placeringar fast förhoppningsvis lite mer hojar på banan än ni är vana vid.
KM och B-race är alltid kul.Är bara glad om man får gasa lite
Ser faktiskt ganska mörkt ut för falkenbergsracet just nu men hoppas det blir av. Får träna lite mer på Sviestad för ikappkörning med lite "riktiga" R hojar skulle vara kul även på en oskarp standard hoj.
Då gör man inte helt bort sig med en Sv ser jag
Vi är f.ö 2 anmälda i SP för första tävlingen på Falkenberg. Känns bra det här.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |