Fick nog av min abstinens idag och skruvade ihop hojen så den gick att starta, lät den pluttra sig varm ordentligt innan jag gasade. Var inga problem och den lät jätte fint
yoparty
).
Problemet uppstod när jag vred av tändningen då pös det till och kom en ljus rökslinga (typ från en tänd cigg i 3 sec) upp underifrån bakre delen av tanken, hua tänkte jag och funderade på om det var en engångsföreteelse, startade igen och inspekterade med lampa, ingen rök, vred av tändningen, det pös och röken kom... HUA!
Lyfte på framdelen av tanken så pump och kontakter syntes och startade igen, gasade lite och vred av, ingen pys ingen rök
Vågar inte experimentera mer innan jag fått tips och råd, så hjälp...
Det som har varit bortplockat är all el i bakdelen inkl batteri och tanken.
Problemet uppstod när jag vred av tändningen då pös det till och kom en ljus rökslinga (typ från en tänd cigg i 3 sec) upp underifrån bakre delen av tanken, hua tänkte jag och funderade på om det var en engångsföreteelse, startade igen och inspekterade med lampa, ingen rök, vred av tändningen, det pös och röken kom... HUA!
Lyfte på framdelen av tanken så pump och kontakter syntes och startade igen, gasade lite och vred av, ingen pys ingen rök

Vågar inte experimentera mer innan jag fått tips och råd, så hjälp...
Det som har varit bortplockat är all el i bakdelen inkl batteri och tanken.