Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
icemanjoakim skrev:wemi.nu säljer dem.
ring johan wedrup eller miinin - jag köpte av dem!
tel nr finns på www.wemi.nu
mvh,
joakim
Han är dessutom gratis om man köper dom bästa däckenAxxexs skrev:Han brukar stå i en buss som det står Dunlop på!![]()
![]()

Han lär inte dyka upp på träningar dock...Nr:18 skrev:Han är dessutom gratis om man köper dom bästa däcken![]()
oscar skrev:Det finns en däckkrängare som är rund, röd och jäkligt bra. Någon som vet var man kan få tag på den?
Nyteknik skrev:Finns däckjärn med plast på "uddarna" så att man slipper skrapa bort färgen från fälgarna?
Eller skär itu en bit vattenslang.oFFkeFF skrev:Finns ju halva "plast-rör" att lägga som skydd runt fälgkanten när man kränger däck.
sege skrev:Ser robust ut, nån som har ett pris på den där?
Jag förstår. Men det låter som något som trillar bort och mest irriterar. Eller har jag fel? Kände mig säker på att jag sett däckjärn som alltså hade plast på uddarna...oFFkeFF skrev:Finns ju halva "plast-rör" att lägga som skydd runt fälgkanten när man kränger däck.
oscar skrev:2350:- på www.checkray.se
Nyteknik skrev:Jag förstår. Men det låter som något som trillar bort och mest irriterar. Eller har jag fel? Kände mig säker på att jag sett däckjärn som alltså hade plast på uddarna...
Nyteknik skrev:Denna kostar 19.200 kr exkl. moms. Kunde inte vi som är medlemmar i LMS skramla till en som alltid fanns tillgänglig på Sviestad? Vore suveränt. 192 spänn var om vi är 100 förare.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |