RR The Movie, skall spelas in på Sviestad 28/5-30-5

Gulsnabbtrajja skrev:
Fan ingen dum idé. Blir den bra och skickas till viasat tar säkert MC-spegeln in den också. Alla mindre TV-kanaler älskar gratismaterial.
Det måste väl finnas några som har kontakter inom tv-branschen här på sporthoj. Verkar ju finnas alla andra kategorier så varför inte nån tv-producent. Han kan ju säkert få in det i nån tv-kanal. Även mun till mun metod är jäkligt bra bara att skicka adressen vidare till alla man känner och ber dom skicka den vidare osv. :tummenupp

Innan man skickar den till diverse tv-kanaler kanske man ska kolla med Svemo om rättigheter för materialet eller om det är ok.

Goodstuff skrev:
Innan man skickar den till diverse tv-kanaler kanske man ska kolla med Svemo om rättigheter för materialet eller om det är ok.
Viasat har inget emot att filmen läggs på internet men på TV vet jag inte om vi får släppa detta.

GSXR1100R skrev:
Viasat har inget emot att filmen läggs på internet men på TV vet jag inte om vi får släppa detta.

Har Viasat rättigheterna till SM? Är det inte SO som de har sänt tidigare?

Goodstuff skrev:
Har Viasat rättigheterna till SM? Är det inte SO som de har sänt tidigare?
Kan stämma, jag snackade med Viasat Micke på SO och kan ha rört ihop allt igen, kan du kolla va som gäller.

Jag har en DV-kamera som jag kan låna ut till den varsamma användaren. För ska jag själv filma får det bli på natten när mekandet är klart och då brukar det vara rätt dött i depån.

Så PM:a mig om du är intresserad att att filma men inte har en kamera och sen förstås GSXR1100R.

Kanske skulle sätta den på hojen ett pass och testa...

ser ju inte ut som om jag får tag i nånn hoj till sviesta, så kanske kan man hjälpa till på nått sätt.
vi kommer nog filma från brors sidecar åxå

Nordgren skrev:
Jag har en DV-kamera som jag kan låna ut till den varsamma användaren. För ska jag själv filma får det bli på natten när mekandet är klart och då brukar det vara rätt dött i depån.

Så PM:a mig om du är intresserad att att filma men inte har en kamera och sen förstås GSXR1100R.

Kanske skulle sätta den på hojen ett pass och testa...
Får jag det :banana Jag provar gärna ett par lugna varv med din räcer :tummenupp

Nu har vi som ska dokumentera detta fått besked av LMS, ni kontaktar Peter på 0734-182335 vid ankomst, visa körkort eller leg så fixar han mediapass och ni får en funkisväst, obs att detta ENDAST gäller er som är med på min lista.

Vi är i Karlstad hos Valmers, beräknar att landa i Linkeboda runt 1700 på Lördag, filmning av 125J samt classic

Film?

Var uppe o kollade på Sviestad idag så det skulle vara skoj o få se vad ni filmat därifrån, nån som kan tänkas slänga upp nåt klipp/film ?
:tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...